Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 31 juli 2015

Kerstknuffels

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een creatie zien en ik heb gekozen voor een kerstkaart met de mooie nieuwe artikelen van Noor! Design.


Als basis heb ik een mooie shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt en deze heb ik van kraft karton gesneden.


Het leuke plaatje komt uit een nieuw paper & pictures blokje en zijn erg leuk om te gebruiken.


De witte ijskristal is ook nieuw en past mooi bij de kerstkaarten en winterkaarten.


Ik heb de leuke hulstblaadjes uit spiegelkarton gestanst.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren vandaag en wens jullie alvast een heel fijn weekend.

Liefs Ineke

PRE-ORDER 5 (AUG) - Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Winter Wishes - IJskristal Cirkel PRE-ORDER 5 (AUG) - Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Winter Wishes - IJskristallen PRE-ORDER 5 (AUG) - Noor! Design - Paper & Pictures - Happy Holidays PRE-ORDER 5 (AUG) - Noor! Design - Paperpad 15 x 30 cm - Be Merry PRE-ORDER 5 (AUG) - Noor! Design - Vintage Flourishes - Hulstbladeren PRE-ORDER 5 (AUG) - Noor! Design - Vintage Flourishes - Holly Joy! Crafts -Cutting & Embossing stencil rond nr. 1
Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Banners (2st) Noor! Design - Clear stamp - Happy Holidays - Vrolijk Kerstfeest Joy! Crafts - Kraft papier - Scrapformaat 30,5 x 30,5 cm Joy! Crafts - Spiegelkarton A4 - assorti 1 Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames ornament vierkant 

3 opmerkingen:

Petra L zei

Mooie kaart Ineke!

lenywim35 zei

Dit is een beauty van een Kerstkaart Ineke. Wat een fraaie bessen. gr leny w

Caroline Cards zei

Prachtig hoor!
groetjes, Caroline