Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 29 januari 2016

VETCOOLGAAF!

Van de week was één van onze buurjongens jarig en ik maakte een kaart voor hem.
Hij heeft een grote hobby en dat is: voetballen.
Wat is er dan leuker om een kaart te maken in de kleuren van de club waar hij zelf bij speelt?
Deze kaart heeft hij op de deurmat gevonden.


De basis van de kaart maakte ik met de shape art schild van Dutch Doobadoo. Deze vind ik zo gaaf voor jongens- en mannenkaarten!
Als designpapier koos ik voor "A gift for you" van Maja Design. Officieel is het een kerstlijn maar je ziet dat het ook voor andere doeleinden te gebruiken is.
Het voetbaltenue (COL1335) in de kleuren van zijn team gestanst en ook de naam (alfabet Joy! crafts) van de club erop.
Het mannensilhouet (LR0289) kreeg ook een shirt van de club aan.
In het gras ((Memorybox) staan de sportschoenen (Leane creatief) met de bal (COL1335).
In het midden pronkt de winnende beker (COL1336).
Op de banner XL (COL1398) heb ik een tekst (PL1518) gestempeld.

Een gezellige dag allemaal!


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl.
Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Schild   Noor! Design - Alphabet and numbers - Alphabet 3   MD - Creatable Silhouet men   Marianne Design - Project NL - Clearstamp mannen (jong)


2 opmerkingen:

ADA zei

Super gaaf deze jongens kaart, ik blijf het lastig vinden om en jongens of mannen kaart te maken, leuk voorbeeld dus. GROETJES ADA

KarinsArtScrap zei

vet cool gaaf zeker
Gr Karin