Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 14 februari 2016

Poppie Fields

Vandaag laat ik jullie het laatste kaartje zien wat ik mocht maken voor de verpakking van de Poppie Fields lijn van CraftEmotions.


Deze keer een kaart gemaakt met puur de materialen die in het paperpad zitten, heb er alleen een stukje lint, raffia en 3 roosjes aan toegevoegd.

PRE-ORDER 2 - CraftEmotions Paper stack Poppie fields 11 vel A4

Deze keer is het een paperpad op A4 formaat. Er zitten 8 vel designpapier in en 3 vel met knipplaatjes. Op deze kaart heb ik zo'n kaart gemaakt van een knipvel.


Ik heb er een staande kaart van gemaakt. Het is echt een heel mooi compleet paperpad.
Begin februari ligt deze frisse voorjaarslijn in de winkels.


Ook  laat ik jullie een cadeauenvelopje zien, gemaakt met de Envelop mal 470.713.019 van Dutch Doobadoo. Het blijft toch ontzettend leuk om een envelopje cadeau te geven. Je kan er een klein cadeautje in doen, een cadeaubon of een klein kaartje.


Ik heb hiervoor het prachtige papier uit de Poppie Fields zijn van CraftEmotions gebruikt.

Dutch Doobadoo - Dutch Enveloppe Art - Scallop 2  CraftEmotions Paper stack Poppie fields 11 vel A4


Op de voorkant van de envelop heb ik weinig extra's gedaan, het papier zelf is al zo mooi. Om het envelopje te laten sluiten heb ik de magneetjes van Basic Grey gebruikt. Deze zijn super dun en heel sterk. Doordat ze zo super dun zijn heb je een mooie onzichtbare sluiting. Achter de bloementoef heb ik nog de nieuwe blaadjesstans van CraftEmotions gebruikt.


Binnenin heb ik een klein kaartje gestopt. Het plaatje komt ook uit het paperpad, in dit paperpad zitten namelijk ook 3 knipvellen.
Verder nog de stansjes van de vlinders gebruikt en de stans van het krat met flessen. Dit is ook wel weer een erg leuke stans hé?

PRE-ORDER 2- CraftEmotions Die - vlinders Card 5x10cm PRE-ORDER 2 - CraftEmotions Die - krat en flessen Card 5x10cm PRE-ORDER 2 - CraftEmotions Die - varen, zwanenbloem Card 5x10cm


Op de achterkant heb ik ook niet veel versiering gedaan, dit papier heeft niet zoveel nodig.

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Magneetjes - Basic Grey Houten ornamenten - CraftEmotions - Wegwijzers Clear stamp - CraftEmotions - A6 teksten divers (klein) NL/ENG WOC Flowers - Chrysanthemums - red/pink & white Dixi Craft - Flower Sterms - white Scrappersfloss Karen Foster - Bone 



2 opmerkingen:

Ghea zei

FANTASTISCH wat een mooie envelop zo fleurig je krijgt hier z n fijn gevoel van.
Al deze mooie paperpads echt weer een kunstwerkje Tiets.
Liefs Ghea

KarinsArtScrap zei

heel erg mooi en zo vrolijk
Gr Karin