Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 6 december 2016

Dreaming of a White Christmas

Hallo allemaal !!

De nieuwe spulletjes van Dutch Doobadoo liggen eind deze maand weer in de winkels.
Ik mocht alvast met 1 van de nieuwe card art mallen aan de slag, de kerststal.

Ik heb er een winters tafereeltje van gemaakt :)

Het papier is van Pion Design.
Een mooie winterse landschap met een kerkje.

Het open gesneden gedeelte heb ik dicht gemaakt met mica.
Langs de randen heb ik foamballetjes gedaan van CraftEmotions.

De herten zijn van Noor! Design, evenals de boom, de ticket en de sterren.
Ook de tekststempel is van Noor! Design.

Het vogeltje die ik op het mica geplakt heb, is een paper art vel van Dutch Doobadoo.

De dennenappels heb ik gestanst met een stansje van CraftEmotions.

Hierop heb ik een witte strik gedaan en een strik van touw met 2 witte belletjes.

Al het kraft heb ik weer bewerkt met witte Gesso.

Het geƫmbosste gedeelte heb ik bewerkt met distress inkt Walnut Stain.

Ik hoop dat ik jullie alvast een beetje heb kunnen inspireren :)

Alle nieuwe artikelen van Dutch Doobadoo zijn alvast als pre-order bij HobbyVision te bestellen.

Ik wens jullie een heel fijn weekend toe, bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!




De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

PRE-ORDER 8 - Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - KerststalScrappapier Pion Design - Glistening Season - Memory Notes - 2   Noor! Design - Cutting & Embossing Stencil - One of a Kind - Kerstset huisjes (   Noor! Design - One of a Kind - Autumn   Noor! Design - Vintage Flourishes - Tripple Tricker   Noor! Design - Cutting & Embossing mal - Happy Holidays - Reindeers   Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - BirdsStansmal CraftEmotions - Autumn Woods - Denneappels   CraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - wit   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Distress inkt - Mini - Walnut Stain   Rayher - Organzalint wit - 25mm   Belletjes met kruisopening - 10 mm - Rood/Wit   Joy! Crafts - Transparante sheets A4   Joy! Crafts - Clearstamps Happy Holidays Dear Santa


Geen opmerkingen: