Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 8 december 2016

Kerstknuffels

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien. Ik heb voor deze kaart weer prachtige materialen van Noor! Design en Dutch Doobadoo gebruikt.


Bij deze mal van Dutch Doobadoo kun je gewoon veel verwerken. Zo vind ik het raam van Noor er zo mooi bij.


Aan de onderkant van het raam heb ik de mooie kerstbloemen gebruikt.


Ook de hertjes blijven zo leuk.


Aan de bovenkant heb ik de oudere randmal met ijskristallen gebruikt. Ik heb er ook wat sneeuw opgesmeerd.


Dit was mijn kaartje voor vandaag. Ik wens jullie een fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen.


Dutch Doobadoo - Card Art - Triptech 2 Noor! Design - Blauwe mal - Ramen (3st) Noor! Design - Winter Wishes - Rand IJskristallen Noor! Design - Cutting & Embossing mal - Happy Holidays - Reindeers Noor! Design - Cutting & Embossing Stencil - One of a Kind - Kerstset hert (10  Noor! Design - One of a Kind - Autumn 
Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Banners (2st) Noor! Design - Clear stamp - Happy Holidays - Vrolijk Kerstfeest Noor! Design - Paperpad 15 x 30 cm - Let it Snow Viva Decor - Eis Effekt - White CraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - wit glitter

1 opmerking:

Wil zei

Een prachtige winterkaart !!!!!

Groet WIL