Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 19 februari 2019

challenge 82 #82

Hallo allemaal,

We hebben besloten om deze challenge een maandje door te laten lopen zodat er
toch nog een  prijs uit kan. Dit is wel zo leuk ;)

Dus heb je nog niet meegedaan, dat kan dus nog.
Deze challenge is 
ZWART WIT EN EEN VLEUGJE ROZE



Je kan je creatie plaatsen op onze blog via deze link:



En wil je via Facebook meedoen, dat kan ook, volg daarvoor de beschrijving
die ik ook op ons blog heb geplaatst:

SUCCES !!


3 opmerkingen:

hellendegraaf@gmail.com zei

Leuk hoor ben benieuwd

Ellie Bakker zei

Er moeten dus meer dan 15 deelnemers zijn? Ik heb gisteravond laat nog mijn kaart ingestuurd en dacht daarmee de challenge geredt te hebben. Had ik de moeite ook wel kunnen besparen want een foto maken bij avondlicht wordt nooit zo mooi dat kun je zien aan mijn foto. Jammer hoor.
Groetjes Ellie

Betha Horsmeier-Bouter zei

Leuk! Groetjes Betha