Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 15 november 2014

Geluk zit in kleine dingen!

Deze keer heb ik een shape art kaart gemaakt met als basis een mal van Dutch Doobadoo.
Het idee was een tijdje terug een SOL op de facebook groep van Dutch Doobadoo en ik vond het zo leuk bedacht dat ik hem ook ben gaan maken.


Ik heb het papier blokje romance van Noor! Design gebruikt. Ook dit blokje is erg geschikt voor  vintage kaartjes.
Het plaatje is onze eigen Noor en met de groene en kraft kleuren vond ik dat wel mooi passen.Ik heb de ronde vlinder stans eromheen geschoven en her en der bewerkt met gesso.
 De note book stans heb ik gebruikt bij een restje design papier en heb dat achter het plaatje geschoven.
Een flinke bloementoef met de swirl erbij en het kleine gietertje is van craftemotions.
Alle design papiertjes heb ik bewerkt met bruine distress inkt( vintage photo) en daarna met de distresser geraffeld!


 De tag die erin geschoven kan worden heb ik rustig gehouden. Weer de ronde vlinder stans gebruikt en daar de label art tekst in geplakt.  Bovenin een strik gemaakt met creme kleurig lint en een restje groen erboven uit laten steken. Het geheel met touw vast gezet en dan nog  de vintage flourish blaadjes er tussen geschoven.
De pot gesso staat standaard op mijn bureau dus heb daar maar weer grondig gebruikt van gemaakt                                                                                   hahaha!!
Op deze manier geef je weer eens een kaart op een andere manier... de label erin geschoven geeft                                                                 toch weer een verrassend effect!

Ik hoop dat jullie dit inspireerd om ook eens met de shape art mallen aan de slag te gaan.. ze zijn                                                                      eindeloos om mee te werken!






Geen opmerkingen: