Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 1 november 2014

Thank You

Hallo allemaal,

De herfst..... wat is dat toch een mooie jaargetijde. Al die prachtige kleuren. Alhoewel het vandaag er niet uitziet als herfst, heb ik toch een herfstcreatie gemaakt.
Deze keer heb ik de Dutch Doobadoo fleshanger 470.713.004 gemaakt. 



De basis heb ik overgenomen uit Kraftpapier. Daarna nog een keer uit designpapier Autumn van Noor! Design voor het onderste gedeelte van de fleshanger. Tussen het designpapier en het Kraftpapier rechts heb ik de Noor! Design mal Rand Punt geplakt.

Op de fleshanger heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Shape Art Paddestoel 470.713.124 geplakt. Deze uit Wit Cardstock en rood Papicolor Kerstrood overgenomen en uitgeknipt. Op het rode papier heb ik de Dutch Doobadoo Mask Bubbles 470.715.017 gelegd en ingesmeerd met de Dutch Doobadoo Structuurpasta 870.000.000.



De afbeelding is ingekleurd met PanPastels. Wat kleurt dit toch fijn. Wil je ook leren kleuren met PanPastels? Kijk dan even bij de Workshops. Janet Blaauw geeft hierin diverse workshops en wellicht zit er ook iets voor jou bij!

Bovenop de paddestoel heb ik de Noor! Design Lantaarn geplakt. Maar eerst heb ik hem nog op de Versamark gedrukt en embossingpoeder Zing Metallic Finish Koper erover gestrooid. Daarma verhit met de Heattool


Boven de paddestoel heb ik de Noor! Design bladeren geplakt. In dit setje zit ook de paddestoel die ik naast de afbeelding heb geplakt. De bladeren heb ik gestanst uit het designpapier Autumn. Na het embossen nog in de mal laten zitten en de nerven bruin gemaakt. Daarna uit de mal gehaald en de nerven bewerkt met pearlmaker Kristalhelder

Op de curly moss heb ik de Noor! Design mal Paddestoel geplakt. Deze ik uit 3 kleuren papier gestanst. Ook heb ik de mal in stukjes geknipt. Middenin vind je de nieuwe Roll up rose 2. Deze heb ik ook uit het designpapier Autumn gestanst en middenin een pareltje geplakt.


Links en rechts en ook bovenaan de paddestoel heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Paper Art Autumn 472.948.027 gebruikt. Ze zijn zo leuk en handig. gewoon losknippen uit het vel en opplakken maar. Je kunt ze ook nog een kleurtje geven. Ik heb voor deze herfstfleshanger alleen de randjes nog iets bruiner gemaakt met Distressinkt Brushed Corduroy. De andere blaadjes zijn ook nieuw van Dutch Doobadoo, de Kraft Paper Art 479.002.008.



En dan als laatste de leuke Dutch Label Art 474.007.003. Zo handig, Kant en klare tekstlabels die je gelijk op je creatie kunt gebruiken. Ze zijn er in Engelse en Nederlandse teksten en ook Kerstlabels met witte teksten.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je nog vragen, stel ze gerust! Ik wens jullie nog een hele fijne dag.

Liefs,
Monique


1 opmerking:

José zei

Nou ik vind het zeker leuk, heel mooi gemaakt!