Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 22 april 2016

Birthday Party !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag mag ik jullie weer een kaartje laten zien :)

Jullie zullen vast al gelezen of gezien hebben, dat Joy! Crafts de Winsor & Newton Brushmarkers in hun collectie hebben opgenomen.
Noor! Design gaat deze markers met het design team promoten !

Ook HobbyVision neemt deze markers natuurlijk op in hun assortiment !!!

Dit zijn markers op Alcohol basis en blenden echt heel erg mooi over naar een volgende kleur.
Ook de prijs is zeer aantrekkelijk, per stuk kost de brushmarker ca. € 3,25
Er zijn 72 kleuren te verkrijgen.

Ik heb onderstaand plaatje met deze nieuwe brushmarkers ingekleurd :)



Als basis heb ik een shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt,
Ook alweer zo'n leuk modelletje !!
Ik ben begonnen met kraft karton, hierop wit karton en vervolgens design papier van Maja! Design.

Het stempeltje is van Magnolia.
Deze heb ik gemat op de rechthoekige mal van Noor! Design.

Ik heb de volgende kleuren gebruikt :
Huid ; O819, 729, 518, Y129, R519
Haar ; Y127, )837, 535, 324
Schoenen ; CG1, 2, 3
Jurkje ; B318 + blender
Bloemen ; Y828, 657, R519, M727, V718
Schaduw ; WG1, 2

Al het kraft heb ik weer een beetje bewerkt met witte Gesso van Dutch Doobadoo.

Rechtsboven zie je een stukje kippengaas, dit is gemaakt met een stans van Sizzix.

Hierop heb ik nog een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts verwerkt.

Links heb ik eerst de klimop van Noor! Design geplakt, hierop heb ik uit geel karton 2 rolroosjes gemaakt met de nieuwe stans van Noor! Design.
Het takje van kraft karton is eveneens van Noor! Design.

Aan de rechterkant van het plaatje heb ik een houten paaltje gebruikt van Craft Emotions, deze heb ik eerst wit gemaakt met Gesso.
Nadat dit droog was, heb ik er met een bijpassende stempel een tekst op gedaan.

Op 30 april a.s. is er weer een gezellige Workshopdag bij HobbyVision in Rijssen.

MORGANS-1- - Groot

Wil je leren inkleuren met deze markers, dat kan, want Jenine geeft 30 april a.s. een demo met de nieuwe markers.
Je kunt het dan zelf ook even proberen ;)

Wil je graag meer leren over het stempelen? Meer technieken leren? Kom dan naar deze workshopdag.
Tijdens deze dag gaat u deelnemen aan 2 workshops van ieders 2,5 uur. In totaal leert u 4 verschillende stempeltechnieken.
10.00 - 16.00 uurKosten € 22.50 per persoon
Hiervoor krijg je:
* 2 consumpties
* 1 luxe belegd broodje
* deelname aan 2 workshops (u leert 4 technieken)
Alleen toegankelijk voor diegene die een entreeticket hebben gekocht bij HobbyVision.
Adres:
HobbyVision
Bouwstraat 34
7462 AZ Rijssen

Zo ... dit was het dan weer even voor vandaag hahaha :)
Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren !

Alvast bedankt voor je bezoekje, geniet van het weekend en tot de volgende keer !!





De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - FloralSizzix - Framelits Die Set - Thinlints Mixed Media   Noor! Design - Blauwe mal - Frame   3 hoekjesNoor! Design - Autumn - Klimop Noor! Design - Roll up Roses - 0473   Noor! Design - Vintage Flourishes - Swirls/takjesHouten ornamenten - CraftEmotions - WegwijzersClear stamp - CraftEmotions - A6 teksten divers (klein) NL/ENG   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn



Geen opmerkingen: