Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 18 april 2016

Dutch Doobadoo - Sketch Challenge #14

Elke maand is er in de Facebookgroep van Dutch Doobadoo een nieuwe Sketch Challenge. Deze keer met de prachtige Shape Art mal 470.713.133. Weer een erg leuk model hé?


Wil je meedoen met de Sketch Challenge? Wordt dan lid van deze groep:




Dit is mijn uitwerking geworden, ik heb hiervoor de nieuwe Scent of Lavender lijn van Pion Design gebruikt. Vind de kleurtjes echt zóooo gaaf!! Ook het vintage plaatje komt uit deze lijn.



In het midden heb ik het vintage plaatje uitgestansd met de blauwe mal 6002/0304 van Noor! Design. 


Scrappapier PION Design - Scent of Lavendel - Images of the Past Stansmal Noor! Design - Ovaal (4stuks)



De takjes zijn ook gemaakt met een stansje van Noor! Design, de 6002/0331. De roosjes die ik heb gebruikt zijn van Marianne Design, die passen qua kleur perfect bij het papier van Pion Design.


Achter de bloementoef heb ik nog de Vintage Flourishes Swirl 6003/0061 gebruikt. Het vogelhuisje is het nieuwe Paper Art van Dutch Doobadoo. Daarop heb ik ook nog een Paper Art vogel geplakt.

Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Birds Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Vogelkooitjes - A5  

Om de witte accenten aan te brengen op de kaart heb ik de Crackle Paint - White gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Scrappapier PION Design - Scent of Lavendel - COMPLETE COLLECTIE Stansmal Noor! Design - Ovaal (4stuks) Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Leaves blad 1 Marianne Design - Paper Flowers - Roses White Marianne Design - Paper Flowers - Carnations Light lavender Marianne Design - Paper Flowers - Rose bud Light lavenderNoor! Design - Vintage Flourishes - Swirls/takjesNoor! Design - Cutting & Embossingmal - Banners (2st) Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Vogelkooitjes - A5  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - BirdsDutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Fantasy  DecoArt Media - Crackle Paint White

4 opmerkingen:

Helen van de Kamp zei

Prachtig!!

Jenine zei

Dank jullie wel :)

Ela zei

Mooi hoor, je hebt er een prachtige creatie van gemaakt. Alles mooi op elkaar afgestemd. Groetjes Ela

Ela zei

Mooi hoor, je hebt er een prachtige creatie van gemaakt. Alles mooi op elkaar afgestemd. Groetjes Ela