Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 26 februari 2015

koffertje met patroon.

Hallootjes,

Vandaag weer geen kaart van mij maar een koffertje.
En natuurlijk met een patroon erbij zodat je hem, als je dat leuk vind, ook kan maken.


Hierboven is dus het eindresultaat.
Hoe ik deze gemaakt heb zal ik proberen stap voor stap uit te leggen.


Allereerst neem je een vel Kraft van 26 x 19 cm.
Dit ril je op 1  - 3  -  11  -  15 - 23 en 25 cm
En op 1 - 3 - 16 - 18cm
Knip de delen weg zoals op de tekening en plak hem in elkaar.
De bodem verstevig je door de blauw gekleurde flappen op de bodem
te plakken en daarop nog een stook kraft van 3.5 x 12.5 cm


Het hele koffertje heb ik beplakt met design papier.
Dit heb ik aan de randjes ruw gemaakt met een distresser en vervolgens
voorzien van crackle paint. Dit is een snel dogende verf die 
gaat breken. Nadat ik alles beplakt had met design papier heb ik het gehele doosje
voozien van Crackle paint Clear. Dit is een transparante verf die gaan breken.
Het eindresultaat van de crackle is dus op de foto hierboven te zien.


Stans nu het handvat. Deze heb ik gemaakt van een Banner stans van Noor!Design.
Snij ook een strook van 1.5 cm die om het koffertje komt.
Hiervan laat je bij de sluiting 1 kant wat langer zodat hij over het andere
uiteinde van de strook valt. Hier kun je een magneetje onder plakken zodat
het koffertje dicht kan.


1 kan van het koffertje heb ik versierd.
Hier heb ik een ovaal met een tekst opgeplakt.
Deze tekst heb ik met een ovalen sierstans versierd.
De tekst zelf heb ik met Versamark en embossingpoeder gemaakt.

De hoekjes heb ik verstevigd door cirkels te ponsen en deze in vieren te vouwen.
Knip er dan 1 deel uit en vouw en plak ze om de hoekjes.
Met nog wat bloemen en een sleuteltje heb ik een leuk koffertje
dat ik met wat zeepjes ga vullen. En misschien ook nog wel
kado ga geven aan iemand ;)

Ik hoop dat het duidelijk is zo, anders mag je me altijd mailen op
hobbyjanet@hotmail.com






7 opmerkingen:

lenywim35 zei

Gaaf Janet. Mijn man zit mee te kijken en als ik straks op de PC zit (nu laptop) zal ik het voor hem uitprinten Vind ie wel leuk om te doen en ik versier het wel Maar de laptop is net terug na een - toch wel dure -reparatie, maar aan een laptop die het niet meer doet, heb ik niets in de vakantie. Je ziet tzt mijn koffertje wel verschijnen Zal wel Rockanje worden bedankt en groetjes leny w

Carla Burger zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Carla Burger zei

Hoi Janet, wat ontzettend leuk je koffertje en heel erg bedankt voor het patroon. Super! Groetjes Carla.

Anita zei

Wat leuk zeg.
Bedankt voor het patroon, nu nog tijd vinden

Gr. Anita

Sylvia zei

Wauw!!! Super leuk gemaakt. En bedankt voor het patroon.

Groetjes Sylvia

theloez zei

joy replica bags review replica bags wholesale replica bags aaa quality

Unknown zei

you can look here r6r03p0l50 replica louis vuitton bags best replica ysl bags replica bags delhi replica gucci s6y92f3b43 replica bags and watches find out here now j9j45v6c03 replica designer backpacks replica bags ru