Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 19 februari 2015

Winnaar & Top 3: Challenge 35


Wat hebben we deze maand weer mooie inzendingen gekregen. Leuk om te zien hoe jullie allemaal zulke totaal verschillende creaties hebben gemaakt.

De random generator heeft er weer eentje gekozen die  de waardebon van 10 euro heeft gewonnen en dat is.....


16: Maia



Van harte gefeliciteerd Maia. Je hebt een prachtig naambord gemaakt!
Stuur jij een email naar jenine@hobbyvision.nl? Dan zorg ik dat jij de waardebon zo snel mogelijk krijgt.







En dan nu de top 3 van deze maand!!
Wat een lastige klus om de mooiste eruit te kiezen zeg. Ik heb de volgende winnaars uitgekozen:

1.Angela
Ik vind het onwijs gaaf hoe ze de babykamer heeft gepimpt met de Silhouette Cameo:









2.Wilma
Met deze vrolijke vogelhuisjes hopen we dat het voorjaar heel snel komt ;-) Hier worden we wel vrolijk van.










3.Karin
Een prachtig Mixed Media canvas.





Van harte allemaal, jullie mogen deze banner op je blog zetten!


Morgen komt de nieuwe er weer op en ik hoop dat jullie dan weer massaal meedoen.


4 opmerkingen:

Angela zei

Wat leuk dat 'mijn boom' in de top 3 staat..... dank je wel.
Andere dames van de top 3 proficiat en natuurlijk de winnaar van harte gefeliciteerd!
Een hele fijne dag allemaal.
grt Angela

KarinsArtScrap zei

Gefeliciteerd aan de winnaar en de top3 dames.
Dank je wel DT dat jullie mijn canvas in de top3 hebben gezet super.
Gr Karin

Scraptastisch zei

Hihi dit is superleuk voor Maia! En ik kan jullie zeggen in het "echt" is ie prachtig! want
het hangt bij mij te pronken!!! Ook de top 3 winnaars van harte Gefeliciteerd met jullie
prachtige inzendingen, dik verdiend!
Groetjes van Gerie

Maia zei

Dank je Gerie!
Fantastisch dat ik gewonnen heb, de top 3 vind ik echt prachtig, super mooi gemaakt dames proficiat!
Ik stuur zo even een mailtje.
Succes met de volgende challenge allemaal.
Groetjes Maia