Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 28 augustus 2016

Geniet van deze dag


Hallo,

Ik mag jullie vandaag weer wat laten zien op het Hobbyvision dt blog.  Ik heb ervoor gekozen om jullie kennis te laten maken met de layered stamps die zijn uitgekomen bij Studio Light. Layered stamps zijn stempels die je in lagen op elkaar aanbrengt, met constraterende kleuren zodat het net lijkt alsof de stempels zijn ingekleurd. De eerste stempel is de lichtste kleur. De tweede stempel heeft dezelfde vorm en moet precies op dezelfde plaats worden gestempeld met de middelste kleur. De derde stempel stempel je met de donkerste kleur.


Er zijn 6 verschillende soorten layered stamps uitgebracht. In ieder pakje zitten zowel bloemen als bloemblaadjes, en in 1 pakje zitten vlinders. Ik heb de bloemen op deze kaart gestempeld met de memento drops. Maar je kunt ze ook stempelen met andere inkten. 


Je kunt natuurlijk allerlei soorten kaarten maken met de layered stamps. Ik heb bij deze kaart naast de layered stamps gewerkt met de gelliplate voor de lay out. De ronde vormen die je ziet in het gedeelte van de gelliplate zijn gemaakt met grote bobbelfolie. Dus zelfs 'afval' kun je gebruiken voor het maken van kaarten. Ik heb wat extra accenten aangebracht met een aquarelpotlood. De witte puntjes heb ik gemaakt met een witte marker, de sharpie. Willen jullie meer zien over de layered stamps en kleuren combinaties dan kun je ook naar het blog van Diny Sprakel, creadin blog, of naar dit you tube filmpje dat gemaakt is door Diny.

Spullen die ik heb gebruikt zijn;

Studio Light - Clearstamp Layered Stamps - 05 Studio Light - Clearstamp Layered Stamps - 04 Gelli Printing Plates - 6 Studio Light - Romantic Summer - Clearstamp 147Stempelinkt - Memento - Dewdrop - LuLu LavenderStempelinkt - Memento - Dewdrop - Lilac PosiesStempelinkt - Memento - Dewdrop - ElderberryStempelinkt - Memento - Dewdrop - Pear Tart Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Bamboo LeavesStempelinkt - Memento - Dewdrop - Northern PineSharpie - Extra Fine Point Poster Paint Marker - WhiteStudio Light - Stansmal - Beautiful Flowers - nr 2Clearstamp Studio Light - Sweet Romance - STAMPSR130

Ik hoop dat ik weer ideeen heb gegeven, en dat jullie de layered stamps gaan uit proberen. Het is errrrrg leuk om met de layered stamps te werken, en je kunt er zoveel mee.

Liefs,
Karen


Geen opmerkingen: