Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 15 augustus 2016

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Wat zijn er de laatste tijd veel afbeeldingen uitgekomen om in te kleuren. 
Zo heb ik deze rozen gestempeld met zwarte inkt en de stempels van Stampendous..
Eerst stempel je een roos op een stukje dun papier. Deze knip je uit en legt hem even op zij.
Stempel dan de eerste roos, leg de uitgeknipte er overheen en stempel de volgende roos er een beetje overheen. Doe dit zovaak als je wilt. Zo krijg je dus "gemaskeerde" afdrukken. Zodat je niet 
alle lijnen over elkaar ziet. Maar netjes naast elkaar.
En wat is er dan leuker om te doen dan heerlijk ontspannen die afbeeldingen van kleur
te voorzien. Dit keer heb ik gekozen voor potloden.
Wat zijn ze toch fijn, de Faber Castell Polychromos potloden.


De kaart heb ik als volgt opgebouwd.
Allereerst heb ik de rozen ingekleurd. Daarna heb ik ze uitgeknipt en op designpapier
van Studio Light geplakt. Dat designpapier heb ik nog van een stempeltje voorzien
van CreaLies, de bits and pieces. Vervolgens heb ik het designpapier op zwart cardstock gemat en dat weer op roze cardstock. Langs de randen heb ik nog een randstans van Noor!Design
verwerkt in het zwart. De tekst heb ik op een strookje papier gestempeld en deze als een banner
geknipt en gemat op zwart cardstock. De kleine kolibrie komt van een stempelset van
Studio Light. Ook die heb ik met de Faber Castell Polychromos ingkleurd. 
Ik vond het weer leuk om voor jullie iets te maken en graag tot morgen want dan staat er weer een
mooie nieuwe blogpost voor jullie klaar !


Gebruikte materialen:

   Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 11 Sparkle   Noor! Design - Blauwe mal - Rand  Paperpad Studio Light - PPSL31 Cling stamp - Stampendous - Peony Spray Faber Castell Polychromos - Blikken doos 120 stuks + CD

Geen opmerkingen: