Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 27 juni 2017

Baby mini boekje

Goedemorgen allemaal !

Veel te warm om buiten te zitten ,dan is knutselen de perfecte bezigheid als je het mij vraagt !

Vandaag laat ik jullie een baby boekje zien met het mooie papier van Maja Design "Vintage Baby "
Heel leuk om te maken en niet zo moeilijk .

De basis van de kaart is gemaakt van wit craft papier Joy 30,50 x 15 cm "300gram " 



Op de voorkant heb ik de prachtige stans gebruikt van Joy craft
en het vintage plaatje van Maja design.
De stans heb ik bewerkt met Nuvo mousse cornflower bleu..








Ik hoop dat ik jullie met deze creatie heb kunnen inspireren .
Wens jullie nog een prettige dag .
Groetjes Doris

Al de producten zijn te bestellen bij HobbyVision 

Joy! Crafts - Kraft papier - Wit 15 x 30,5 cmNoor! Design - Blauwe mal - Fantastic Cirkel + bloemenNuvo - Embellishment Mousse - Cornflower BlueMaja Design - Vintage Baby - Journaling Cards blueMaja Design - Vintage Baby - It`s a boy
Maja Design - Vintage Baby - Special Moments             

3 opmerkingen:

Diny zei

Wow....wat ontzetten schattig is dit boekje.....prachtig!
Groetjes Diny

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat schattig.
Groetjes Miranda

Anoniem zei

Super mooi ,heel lief boekje!
Groetjes Jannie