Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 14 juni 2017

Zonnige groetjes

Vandaag is het mijn beurt weer op het blog om wat te plaatsen.
Het is weer een maritieme kaart geworden want daar kan ik geen genoeg van krijgen. 
Ik hou van dit thema! Hopelijk worden jullie ze niet zat....


De basis van de kaart is shape art Frames label 2 van Dutch Doobadoo. 
Deze heb ik op zeegroen en wit karton getekend en op designpapier "Legends of the Sea" van Pion Design.
Aan de rechterhoek steekt de mooie schelp XL met een stuk visnet erop.
Achter het frame zit een mooie strandafbeelding van Mattie met aan de zijkanten een zeilschip, visnet, vuurtoren, stuurrad, scheepstouw, anker, takjes en kokmeeuwen.
De leuke Groetjes mal heb ik gemat met beide stansen. 
Erboven een klein tekstje op een stukje designpapier.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl 

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frames label 2    Scrappapier Pion Design - Legends of the Sea - Sea grass    Scrappapier Pion Design - Legends of the Sea - Swim with me    Craftable - Tiny`s Ocean set    Marianne Design - Craftable - Nautical Rope    Marianne Design - Craftable Tiny`s Fishnet    Marianne Design - Craftable Tiny`s Lighthouse    Marianne Design - Craftable - Seashell XL    Creatable MD - Anker    Marianne Design - Creatable - Porthole    Marianne Design - Creatable Anja`s Frilly Square    Marianne Design - Creatable Sailboat    Marianne Design - Knipvel Mattie`s Mooiste Beach    Marianne Design - Stans + Clearstamp Karin Joan - Groetjes    Kraft cardstock AtBelle - 300 grams - 20 vel - 30,5 x 30,5 cm    Elizabeth Craft Design - Soft finish Cardstock A4 - 10VL - 270gr - Anita`s Choice  Distress inkt - Mini - Pumice Stone    Viva Decor - Inka Gold - Silber 902