Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 13 juni 2017

Leave a sparkle

Vandaag wil ik jullie weer een stempelkaart laten zien waarbij ik de prachtige stempels van Katzelkraft heb gebruikt. Ben wel echt fan van dit merk, ze stempelen ook heel erg goed, het is echt een goede kwaliteit rubberen stempels.


In 1 set zitten verschillende afbeeldingen. Deze stempels moet je nog wel eerst op EZ Mount plakken, anders hechten ze niet op je acrylblok.


Als eerste ben ik begonnen om met de transparante structuurpasta van Dutch Doobadoo wat structuur op de ondergrond aan te brengen. Hiervoor heb ik de Bubbles mask gebruikt (rechts onder). Daarna ben ik met de Distress inkt aan de slag gegaan om een mooie gekleurde ondergrond te krijgen. Ik heb de volgende kleuren gebruikt:

* Faded Jeans * Picket Raspberry * Seedless Preserves * Evergreen Bough

Het leuke van de transparante structuurpasta is dat het geen kleur aanneemt, dus de bubbels blijven ook echt wit.


Daarna heb ik met diverse mask stencils van Dutch Doobadoo nog patronen op de ondergrond aangebracht. Dit doe je door de mask op de kaart te leggen en met de Blending tool en inkt er overheen te gaan. De gebruikte mask stencils komen onderaan dit bericht met een afbeelding te staan. Daarna heb ik nog allerlei Bits & Pieces stempels van Crealies gebruikt. Deze heb ik ook gestempeld met de Distress inkt.


Links boven heb ik ook nog wat rondjes met witte gesso gestempeld. Ik vond de kaart net niet in balans, daarom heb ik het witte van rechts onder ook links boven terug laten komen.

De stempels van Katzelkraft heb ik ingekleurd met de Distress inkt. Rondom de Fuchsia's heb ik nog wat dauwdruppels gemaakt, hiervoor heb ik de Glossy Accents gebruikt.

De prachtige tekststempel is van Marianne Design / Karin Joan. Deze heb ik gestempeld met Versafine Onyx Black.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt weer voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx


De gebruikt materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Als je op de afbeelding klikt kom je op de juiste plek in de webwinkel.

Rubberstamp - Katzelkraft - Fleurs hibiscus Sunday Int - EZ-mounting foam Stempelinkt - StazOn Midi - Cloudy Sky Stempelinkt - Versafine - Onyx black Distress Inkt - Mini - Evergreen Bough Distress Inkt - Mini - Faded Jeans Distress Inkt - Mini - Seedless Preserves Distress Inkt - Mini - Picked RaspberryJoy! Crafts - Ink Blending tool Tim Holtz (Tonic) - Stamping Platform 1708E Ranger - Glossy Accents - mini Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Dutch Doobadoo - Structure Paste Transparant Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - 15 x 15 cm - Alfabet Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Bubbles A6Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Patch Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Bubbles  Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 57 Grunge Circles Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 58 Thin mesh Clearstamp - Crealies - Bits & Pieces - nr 70 Uni-Ball - Impact Bold Point Gel Pen- Masking Paper - A4 - 10 vel Strathmore -  Mixed Media Paper - Vellum Surface 14 x 21,6 cm - 190 gramsMarianne Design - Clearstamp Karin Joan - Sparkle & Shine


Geen opmerkingen: