Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 11 november 2018

DDBD Springcard Mintay - Birdsong

Vandaag wil ik jullie weer een creatie laten zien met de leuke DDBD Spring Card mal en het gave Mintay – Birdsong papier.
De basis heb ik uit wit linnenkarton gesneden/geknipt. Daarop heb ik designpapier uit het kleine Birdsong paperpad van Mintay gebruikt.

De vogel, blaadjes en bloemen heb ik uit het Scrappapier Mintay - Birdsong MT-BIR-09 geknipt. Het plaatje in het midden komt uit et Scrappapier Mintay - Birdsong MT-BIR-06.


De Springcard is echt een superleuk ‘bewegelijk’ model. Hier zie je hem van de zijkanten.





Voor de decoratie van deze kaart heb ik twee stansmallen van Noor! Design gebruikt zoals dit mooie kader: Noor! Design - Blauwe mal - Kader met afgeronde hoekjes 6002/0631

De grote bloemen van Prima marketing - Havana – Crêpe heb ik gedrybrushed met een beetje witte gesso.



Achter de labeltjes (ook uit het paperpad) heb ik een deel van Noor! Design - Blauwe mal – Sierrand geplakt. 


Deze mal heb ik ook langs de onder- en zijkant van de kaart geplakt. Zo vormt het een mooi geheel.



Bedankt voor het kijken!




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Dutch Doobadoo - Dutch Swing Card Art - Spring Card  Noor! Design - Blauwe mal - Sierrand Noor! Design - Blauwe mal - Kader met afgeronde hoekjes Paperpad Mintay - Birdsong 15,2 x 15,2 cm - MT-BIR-08Scrappapier Mintay - Birdsong MT-BIR-06 Scrappapier Mintay - Birdsong MT-BIR-09 Prima Marketing - Havana - Flowers 100/Pkg - ValeriaFinnabair Art - Heavy Gesso - 8.5oz - White Pro Art - Gesso Brush Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue Ultrafine tip - Glue applicator (2 stuks) Vaessen Creative - Papiersnijder + riller - 30,5x15,2cm - 12x6
De grote bloemen zijn binnenkort weer leverbaar via deze link: https://www.hobbyvision.nl/detail/2058411/Prima-Marketing-Havana-Crepe-P.htm

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig, wat een mooie kaart en prachtige kleuren! Groetjes Betha

Cobie zei

Prachtig!
Groetjes Cobie