Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 14 november 2018

Verjaardagsboekje

Goedemorgen allemaal!

Vandaag mag ik jullie weer wat laten zien.
Deze keer laat ik jullie een boekje zien die ik heb gemaakt voor de verjaardag van mijn neefje.
Hij  vindt het zelf erg leuk om samen te knutselen en waardeert het ook als hij een eigen gemaakte kaart krijgt.

Als basis heb ik een mal gebruikt die ik eigenlijk al een jaar thuis heb liggen, en nog nooit heb gebruikt ( en toch elke keer maar weer nieuwe dingen kopen hihi).
De mal komt van Noor! Design en heb ik uit kraft cardstock geknipt


Omdat het uiteindelijk een boekje wordt heb ik er voor gezorgd dat ik alle kanten rafelig heb gemaakt met een paperdistresser ,voorzien van inkt ( distress oxide, Ground Espresso) en beplakt met designpapier. Ik heb het designpapier : PhotoPlay, Campfire en Lakeside gebruikt.
Ook het designpapier heb ik rafelig gemaakt en voorzien van inkt. Naast designpapier heb ik ook nog gewoon groen cardstock gebruiken om het toch nog een beetje rustig te houden.


Ik ben begonnen met het decoreren van de voorkant. Dit vind ik zelf het makkelijkst en fijnst omdat dit het eerste is wat iemand ziet.
Voor de voorkant heb ik een stansmal uit de collectie Winter Trails van Studio Light gebruikt.
Ik heb de egel Heather van DenDennis gebruikt en een cakeje uit de party collectie van DenDennis. Dit vind ik echt super leuke mallen die ik veel vaker zou moeten gebruiken!


Ik heb gaatjes gemaakt met de Punch van Joy! Crafts zodat ik er een veter door kon halen.
Dit zorgt er voor dat het boekje ( als die dicht zit) dicht blijft zitten met een strik.



Het decoreren van de binnenkant kon beginnen. 
In het paperpad van Photoplay zitten super leuke tekstkaders en losse elementen die je kunt uitknippen. Zoals je hierboven kunt zien heb ik een vak gemaakt waar een aantal labels achter kunnen.


Vervolgens sloeg ik de pagina om en heb ik hier ook een vak gemaakt waar een label achter kan (het label heb ik overigens met een pons gemaakt.)
aan de rechterkant heb ik weinig opgeplakt, alleen een strook met een fotolijstje ( uit het paperpad) en een rondje waar het flapje achter blijft haken.


Ook hier heb ik op het blauwe gedeelte heb ik ook weinig extra's toegevoegd aangezien ik het ruiten patroontje best druk vind en mooi genoeg.
Wel heb ik er een driehoekje en een foto lijstje opgeplakt. Achter het driehoekje kan het flapje blijven zitten.
Dan is er nog de middenpagina met een paar bomen, een vos en vleermuizen ( Noor! Design) en een tekst met daarop: Hiep, hiep, hoera! jij bent jarig.




Als ik de linkerkant open klap zit er aan de binnen kant nog een stukje designpapier met daarop een schilderijtje van een weerwolf.
Daaronder zit nog een stuk met daarachter labels en tekstjes.
Deze labels en tekstjes zie je hieronder in het groot.




Als ik dan het rode gedeelte open klap komt er ook een stukje designpapier met een schilderijtje tevoorschijn.
Op het onderste gedeelte is een vakje waar ik het verjaardagsgeld in kan stoppen. Op het vakje zit een super leuke hertenkop die ik gewoon moest gebruiken.


Dan is dit het eindresultaat geworden! Een uitdaging voor mijzelf maar super leuk om te maken! En natuurlijk te geven.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en misschien wel motiveren om ook een keer een ouder product te pakken ( misschien nog wel ongebruikt) en daar lekker mee aan de slag te gaan.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!



Alle gebruikte producten zijn te koop bij www.hobbyvison.nl . Als je op het product hieronder klikt, kom je gelijk bij het juiste product terecht.

Noor! Design -  Scr@p! - Stencils - Mini Album  Joy! Crafts - Kraft papier A4 Joy! Crafts - Paper Distresser Distress Oxides Ink Pad - Ground Espresso Paperpad - Photoplay - Campfire / Lakeside DenDennis - Little Woodland Adventures - Cutting Die Heather Hedgehog  Joy! Crafts - Stansmal DenDennis Party - Feestaccessoires Noor! Design - Mon Ami - Vosje  Studio Light - Winter Trails - Stansmal STENCILWT101 Stempelinkt - Versafine - Onyx black Nuvo - Crystal Drops - Autumn Red Scor-Tape - 1/4              





  

1 opmerking: