Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 18 november 2018

Grazy Fish



         Hier dan mijn eerste bijdrage aan het blog.

Best spannend hoor om zoiets voor de eerste keer te doen, maar ook heel leuk.
De vraag was alleen wat !!!
Daar ik heel graag speel met verf, inkt stencils e,d, heb ik gekozen om een Art Journal pagina te maken. Deze heb ik gemaakt in het grote Art Journal van Art By Marlene.



Hieronder zien jullie op de foto wat ik zoal gebruikt heb en dat zijn o.a een GelliPlate ,Brayer,diverse kleuren Dylusions Paint , stempels van Dylusions en stencils van Studio Light.
De pagina die ik gemaakt heb op de GelliPlate ligt er ook bij.

Hoe ben ik te werk gegaan; Eerst heb ik wat likjes verf op de GelliPlate aangebracht en er daarna met de brayer er over heen gegaan ,de journal page erop gelegd en hierover wat met mijn handen gewreven en hem er af gehaald.
Daarna de template op de GelliPlate gelegd en daar met verf overheen gegaan en hem er weer afgehaald,dan blijf je het figuurtje op de GelliPlate zien in verf .
Er de journal page weer opgelegd en hetzelfde gedaan als de eerste keer.
Het resultaat hiervan kun je zien op onderstaande foto.



Ik heb de pagina opzij gelegd om te drogen en ben aan de slag gegaan met de stempels .Deze heb ik op apart papier gestempeld en uitgeknipt [ sorry vergeten een foto hiervan te maken] dat heb je als je voor het eerst een blog bericht maakt. Daarna ben ik er mee gaan zitten spelen hoe ik ze wilde hebben met als resultaat dat ik er een door heb geknipt omdat ik de "Vis"tentakels wilde geven .
de rest van de stempel heb ik als een soort van hoed gebruikt.
daarna ben ik ze gaan kleuren met Watercolor Paint.
De stempels heb ik toen op de achtergrond gelegd en ben gaan kijken wat ik nog miste want ik vond het nog wat kaal. Ik heb er toen wat draadjes opgelegd en vond dat met wat fantasie wel een beetje op waterplantjes lijken .Daarna de stempels erop geplakt en ook nog wat stempeltjes van luchtbelletjes erbij gedaan. Tenslotte nog wat witte spetters erbij en een tekst .Dit kunnen jullie hopelijk zien op de foto hieronder.





Ik hoop dat het een beetje in de smaak valt wat ik gemaakt heb en ik zou zeggen tot de volgende keer,





                                                                                                                                                                    Gelli Printing Plates - 20.32x25.4cm        Essdee - Linorol - 100mm            Dylusions - Dyan Reaveley`s - Cling Stamps - Plenty More Fish In The Sea        Dylusions - Dyan Reaveley`s - Cling Stamps - Fish Face       Studio Light - ART BY MARLENE 2.0 - Aquarelset 01       Studio Light - ART BY MARLENE 2.0 - Sticker Set     Dyan Reaveley`s - Dylusions Paint - Chopped Pesto     Dyan Reaveley`s - Dylusions Paint - Calypso Teal  



4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi! Groetjes Betha

Ballie (Bennarda) zei

Wat ontzettend mooi gedaan Janny.
En de uitleg is prima.
Groetjes Ballie

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Unknown zei

Mooi gemaakt janny
Xxx sandra