Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 13 maart 2012

{ Hugs}


Deze kaart heb ik gemaakt met een nestabilitie Fleur de lis squares en de stempel die ik gebruikt heb komt uit de nieuwe magnolia serie princes & princesses Tilda princess of the valley.
Ik heb Tilda ingekleurd met de distress inkt .  Daarnaast heb ik er natuurlijk weer de nodige roosjes opgeplakt en een leuk kantje er bij gedaan. Het papier wat ik gebruikt heb is van Glitz design French Kiss

Groetjes Marga

12 opmerkingen:

celia zei

Schitterend!!! Gewoon geweldig mooi....heb er geen woorden voor!
Veel liefs,Celia.

Sandra zei

dit ziet er superleuk uit
gr sandra

Jenine zei

Hij is echt prachtig Marga!!! Super met dat kraft erbij!

Liefs Jenine

Liefs Ineke zei

Wat een schatje Marga. Groetjes en liefs van Ineke

Jolanda zei

Wauw heel erg mooi Marga,super gedaan!! mooi de nestabilitie zo! super

yvon zei

Wat een schitterende kaart, echt een pracht exemplaar.
Groetjes, Yvon

Lenie Hempen zei

Wat een pracht kaart Marga.
Ik vind hem echt schitterend.

Gr Leny Hempen

GerJanne zei

Heel erg mooi! Heb er geen andere woorden voor.

GerJanne

Caroline zei

Prachtig mooi kaartje Marga! Leuk idee ook met die Nestabilitie en dat oranje staat erg mooi bij Kraft. Groetjes, Caroline

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart en mooi van kleur.

Groetjes Astrid.

Angela zei

WOW Marga wat een schattige kaartje, mooi papier, leuk stempel en als pas ook leuk bij elkaar. Mijn complimenten hoor.

Groetjes Angela

Chantal zei

Wat een plaatje!
Groetjes,
Chantal