Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 11 maart 2012

Knotsgekke Kaartendagen Den Bosch - 3 vrijkaartjes te winnen!!


HobbyVision is ook aanwezig op de Knotsgekke Kaarten én Scrapdagen in Den Bosch.

De beurs is 15-16-17 maart, dagelijk van 10.00 - 17.00 uur

Ons standnummer is
153

Uiteraard is het voor ons onmogelijk om alle artikelen mee te nemen naar de beurs.
U kunt van tevoren een bestelling bij ons plaatsen, en deze dan op de beurs op komen halen.
Bestellingen voor de beurs kunt u tot uiterlijk dinsdag 13 maart plaatsen.



Tevens hebben wij ook nog 3 intreekaartjes te verloten!!
De entreekaartjes zijn voor beide beursen, dus voor de Knotsgekke Kaartendagen en voor de Handwerkbeurs.

Wat moet je doen om deze te winnen?
Dat is heel eenvoudig, alleen een berichtje achterlaten onder dit bericht en daarin melden waarom jij graag de kaartjes zou willen winnen ;-)

Dit kan t/m zondagavond 11 maart, dan maak ik maandag 12 maart de winaars bekend.
Die moeten mij dan ook zo spoedig mogelijk hun adres doormailen, zodat ik de vrijkaartjes nog op de post kan doen!!!

Succes allemaal, en wie weet tot ziens in Den Bosch ;-)

Liefs Jenine xXx

47 opmerkingen:

Sardegna zei

waauuw dat is echt leuk....
ik ben er niet anders had ik hier zeker graag een kansje voor gewaagd
succes!!!
Elena

Anoniem zei

Echt de beurs is super gezellig. vorige jaar onze 1e x maar we gaan dit jaar zeker weer..

Veel idee opgedaan, leuke stands, lekker geshopt.

En de stand van hobby vision was echt erg leuk.. een aanbeveling.

Groetjes Rianne

jackelien zei

Ik wil ook wel een gokje wagen ben er nog nooit geweest lijkt me erg leuk.
Groetjes jackelien

henny zei

super dat je vrijkaartjes kunt winnen voor voor de knots gekke kaarten dagen.
ik ga er bijna ieder jaar naar toe.
vind het nu super dat ik een kaartje kan winnen.
kan ik het geld gebruiken voor andere dingen op de beurs .
dus met een woord super.
liefs en groetjes henny

gerrie zei

. wauwwwwwwwwww super ga een gokje wagen hoor voor de gezellige beurs in de bosh...
lieve groetjes Gerrie

Unknown zei

Super! Natuurlijk wil ik een gokje wagen om deze kaartjes te winnen. Mijn vriendinnen en ik knutselen iedere maand een middag samen, lijkt me leuk om samen naar de beurs te kunnen!

Veel liefs,
Renata

Annemarie zei

Ohhh dit is leuk. Daar wil ik wel een gokke voor wagen. De planning is om dit jaar niet te gaan, maar als ik vrijkaartjes zou winnen, ben ik natuurlijk snel overgehaald om toch te gaan. Groetjes van Annemarie

mildred zei

hoi,

ik zou ook heel graag kaartjes willen winnen, ik heb een klein hobbyclubje waar ook mijn schoonmoeder in zit, en dan lijkt het me leuk om hen te verrassen om naar de beurs te gaan!!!

groetjes mildred

Crea Astrid zei

Wil graag een kansje wagen om een kaartje te winnen. Normaal sta ik op de beurs te helpen. Maar wil nu eens met mijn vriendin over de beurs en voor dat geld van het kaartje geef ik het liever uit aan bijvoorbeeld bij jullie stand.

Groetjes Astrid.

Johanna Visser zei

Ik zou graag een kaartje willen winnen om een hobbymaatje dat het helaas niet zo breed heeft te verrasssen en dat ze dan toch mee kan naar de beurs samen met de andere freubeldames van ons groepje.

Liefs Johanna

marijke zei

ooooh had die graag willen winnen meid maar ik zit in de sneeuw die dagen nu ja ben onderweg er heen maar succes hoor met de beurs ooooooit ga ik er een keer heen ( roep ik al jaren) maar je kunt je geld maar 1 keer uitgeven he en dit keer in de swarovski fabriek en op de bergen hahahahaha mijn leukste verjaardag ooit met frans bauer grad damen jannes en nog veel meer op mijn "feestje"hahaha

Judith Slegers zei

na de 5e keer dat ik deze reactie invul, zou het toch een keertje moeten lukken dat BLOGGER meewerkt.
Ik wil heel graag deze gok wagen. Ga nl. dit jaarlijkse uitje samen met met moeder dooen. Heel gezellig en veel inslaan hahaha.
Dus ik hoop dat ik een kans maak!

Groeten Judith

Kitty Dieleman. zei

Ook ik wil hier graag een gokje wagen om een kaartje te winnen.
ik ben er twee jaar geleden voor het eerst geweest en wilde dit jaar weer omdat het nogal ver is vanuit Zeeuws Vlaanderen ga ik niet ieder jaar.
Mocht ik hier niet winnen dan ga ik toch hoor en wens ieder die ook gokt veel succes.

Groetjes Kitty

Marian zei

Ook ik waag graag 'n gokje om 'n kaartje te winnen voor die superleuke beurs! En als ik 't kaartje win, kan ik van het geld dat ik dan overhoud, leuke dingen kopen..

Groetjes, Marian

Quiltmiep zei

Helemaal leuk dat je kaartjes gaat verloten. Ik was wel van plan om te gaan. Samen met mijn moeder wilden we er een dagje uit van maken. Het wordt natuurlijk helemaal leuk als ik de kaartjes zou winnen.

groetjs Jannie

Eline Wiebrens zei

Hallo,

Ik kom altijd naar de beurs en mijn hobby is voor mij heel erg belangrijk, ik doe het ontzettend graag dan zou het leuk zijn om de kaartjes een keer te krijgen.
groetjes Eline

DesignwithJP zei

Ik ga ieder jaar,want hier heb ik tijd om lekker te neuzen.en geen etree betekend weer iets exstra's kopen wat is dus leuker dan vrijkaartjes winnen.
groetjes Jacqueline

Wilma zei

Zou heel graag een kaartje willen winnen om mijn moeder te verrassen. Zij maakt graag kaartjes maar door haar artrose niet altijd makkelijk voor haar. Maar denk dat ze dit heel leuk zou vinden.

groetjes Wilma

hobbyvlinder zei

Wat leuk om kaartjes te verloten.
Ik ga elk jaar met veel plezier en zou ook dit jaar weer graag naar de beurs willen.
groetjes Geesje

Mariska zei

Ik zou graag 1 kaartje winnen.
Dit jaar is de eerste keer dat mijn zoon van 25 jaar met mij meegaat om de rolstoel te duwen.
Dat is toch lief??

Voor het geld wat ik dan uitspaar van het kaartje is toch zoveel te kopen op de beurs.

gr. Mariska

Anoniem zei

Ik zou graag een kaartje willen bemachtigen omdat ik een trouwe knots gekke kaarten dagen bezoeker ben.

Stel dat je het kaartje wint, dan kunnen we dat weer mooi omzetten in knutselspullen. Dat is leuker dan entree te betalen.

Paula zei

Hoi,

Ook ik waag graag een gokje.
Ik zou er zeker naar toe gaan omdat ten eerste ik nog nooit naar de Knotsgekke kaarten en scrapdagen geweest ben en ten tweede vorig jaar ben ik helemaal niet naar een creabeurs geweest, iedere keer kwam er iets tussen en de laatste keer stond ik gepakt en gezakt deed de auto het niet.
Geloof mij, ik heb nog nooit zoooo gebaald.

gr
Paula

Anoniem zei

ik zou ze ook graag willen winnen.
ik koop altijd via de pc bij jullie.
altijd is het weer prima verzorgd.
dit jaar ga ik ook weer naar de knotsgekke kaartendagen. ik heb het niet breed, en maak graag kaarten, voor dat geld zou ik bij jullie weer materialen kunnen kopen.

Ria zei

Ook ik zou graag in aanmerking komen net als ieder ander maar ja het lot beslist toch... alvast bedankt

sally zei

Wauw, gratis kaartjes winnen is altijd leuk, des te meer geld houden we over voor onze favoriete hobbyspulletjes!!
Ik wil dan ook heel graag een gokje wagen!
Groetjes, Sally

anne zei

Ik zou graag een kaartje winnen ,wie vindt het nou niet leuk om eens wat te winnen, en met het uitgespaarde bedrag kom ik bij stand 153 iets kopen gr Ank

petpan zei

Jeetje wat leuk van jou om kaarten te verloten.
zouden graag komen maar moet werken dus geef ze maar aan een ander. succes en veel plezier.
Peter en Wendy.

Anoniem zei

Hallo,

ik wil ook best een gokje wagen, wij gaan vrijdag lekker met mn moeder, mn zus en mn nichtje, lekker hobbyspullen snuiven, oh heb er zo'n zin in. Dus wil best een gokje wagen.

Groetjes Elna.

Wil zei

Hoi,
Ik wil graag n gokje wagen.
Niet geschoten is altijd mis,nietwaar!!!!!!!
Wij gaan met 4 vriendinnen heerlijk een dagje KGKD schoppen.

Groeten WIL

Nicole Menten zei

Oh wat leuk, ik wil wel graag een kaartje winnen. Ik kom weer op donderdag met mijn moeder en wil heel graag alle nieuwe creaties bekijken. We hebben al wat in Sevenum mogen bekijken, maar nu heb ik het nieuwe boekje goed bekeken en wil ik nog vanalles kopen bij je . Zou heel fijn zijn als we dan het geld van het kaartje aan je kraam kunnen besteden.

tanja'skaartenblog zei

wil heel graag een gokje wagen voor een vrijkaartje lijkt me helemaal geweldig

groetjes tanja

@ddy zei

Voor een vrijkaartje ben ik altijd in, een echte reden heb ik niet. We komen toch wel en hebben er een rit voor over van ruim 2 uur heen en ruim 2 uur terug.Gezellig bijkletsen in de auto......
Groetjes Addy

carol zei

Wat leuk toch weer die kans om een vrijkaartje te winnen
En wie wil er nu niet extra geld om te besteden hebben
Dus waag ik net als zoveel anderen bij jullie de gok

groetjes Carol

Ans te Wiel zei

Lijkt me heerlijk om weer eens naar de beurs tegaan en lekker teshoppen

Creatief Haakwerk zei

hoi hoi!!

nog maar een poging.. mijn berichtjes worden niet geplaatst... wil ze wel graag winnen, wie niet! Kan ik lekker nieuwe copic markers gaan shoppen!!

meisje zei

Hallo, Graag zou ik deze kaartjes willen winnen en met mijn vriendinnen naar de beurs komen, ben nog niet eerder op deze beurs geweest. Lieve groetjes Gerda.

meisje zei

Hallo, graag zou ik deze kaartjes willen winnen en met mijn vriendinnen een te gekke dag maken.

Lieve groetjes Gerda.

Anoniem zei

Heel leuk zou ik het vinden als ik en kaarje krijg maar ook zonder gekregen kaartje ga ik {we} want wij vinden het zo gaaf om met z.n tweeen leuke dingen te zien en nieuwe ideen op te doen. mijn reis genote is.....quiltmie

Groetjes riet en tot ziens op de beurs

Renate Westerhof zei

Hoi! Ik wil heel graag een kaartje winnen. Ben nog nooit op deze beurs geweest; hij staat op mijn verlanglijstje! Ik beleef zo veel plezier aan het maken van kaarten! Mensen worden blij van kaarten en ik vind het fijn op deze manier iemand een hart onder de riem te steken. Een mooikaartje is een wondertje!

Irma zei

Ohhh wat gaaf , ik zou heel graag een kaart willen winnen. Ben nog nooit naar deze beurs geweest....en voor allles moet er een eerste keer zijn. En wat is dan leuker om met een vrij kaart naar binnen te kunnen.
Wie weet tot ziens.
Lieve groetjes Irma

Shirley zei

De hobbybeurs biedt je volop ideetjes,
nieuwe materialen, tips en weetjes.
Er is genoeg materiaal voor elke hobbyist:
van scrappapier en bakspullen tot naaikist.
Mocht ik een kaartje winnen dan ben ik superblij
en sta ik geduldig te wachten in de rij
totdat de deuren openen als de schatkamer van Aladin...
en ik me stort op al dat moois en me vervolgens suf "pin"...
O, hemeltje ik kan niet wachten, krijg nu al zin!
Groetjes, Shirley

hendrien zei

Ik wil deze kaartjes winnen, zodat ik het entreegeld kan besteden aan hobbyspullen

Gr Hendrien

suzanne jansen zei

Ik zou ZOOO graag weer een keer willen gaan. de Laatste keer dat ik geweest ben is 3 jaar geleden. Ik zou graag willen gaan om weer nieuwe inspiratie op te doen voor het maken van kaarten en mijn (slinkende) voorraad weer aan te vullen!
Liefs Suzanne

Aranka zei

Mijn moeder en ik zijn sinds een paar maanden als een gek aan het haken en breien en zouden het super vinden om naar de beurs te gaan. Ik ben sinds kort terug van een paar maanden stage lopen in Belgie en zou het echt gezellig vinden om met mijn moeder hierheen te gaan :)

elisabeth zei

gezellig uitstapje met ons mam

elisabeth zei

gezellig uitstapje met ons mam

Anoniem zei

Geweldig idee zo'n hobbybeurs na al die corona ellende, zou er graag naar toe willen zit al bijna 3 jaar binnen. Veel succes met de beurs misschien zien we elkaar dan, groetjes Riet