Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 12 maart 2012

Uitslag vrijkaartjes KGK Den Bosch

Het is vandaag tijd om de 3 winnende personen bekend te maken die een vrijkaartje hebben gewonnen!!!

Het zijn de volgende 3 personen geworden:



* Kitty:


Ook ik wil hier graag een gokje wagen om een kaartje te winnen.
ik ben er twee jaar geleden voor het eerst geweest en wilde dit jaar weer omdat het nogal ver is vanuit Zeeuws Vlaanderen ga ik niet ieder jaar.
Mocht ik hier niet winnen dan ga ik toch hoor en wens ieder die ook gokt veel succes.

Groetjes Kitty





Ik zou graag 1 kaartje winnen.
Dit jaar is de eerste keer dat mijn zoon van 25 jaar met mij meegaat om de rolstoel te duwen.
Dat is toch lief??

Voor het geld wat ik dan uitspaar van het kaartje is toch zoveel te kopen op de beurs.

gr. Mariska


* Nicole Menten
Oh wat leuk, ik wil wel graag een kaartje winnen. Ik kom weer op donderdag met mijn moeder en wil heel graag alle nieuwe creaties bekijken. We hebben al wat in Sevenum mogen bekijken, maar nu heb ik het nieuwe boekje goed bekeken en wil ik nog vanalles kopen bij je . Zou heel fijn zijn als we dan het geld van het kaartje aan je kraam kunnen besteden.


Sturen jullie mij zo snel mogelijk jullie adresgegevens? Dan zorg ik ervoor dat de vrijkaartjes jullie kant op komen!

Iedereen bedankt voor het meedoen, en wie weet tot ziens op de beurs!


Liefs Jenine

5 opmerkingen:

Nicole Menten zei

O wat leuk, dat had ik helemaal niet verwacht! Ik ben net in mijn lunchpauze even wat aan het rondkijken. Heb je al een mail gestuurd.
Tot donderdag!

Kitty Dieleman. zei

Jippie wat leuk zeg,ik krijg net van een vriendin een mailtje met het berichtje ,super want ik wilde Vrijdag gaan.
Heb je een mail via de webwinkel gestuurd,heel veel bedankt en ik zie je vast op de beurs.

Groetjes Kitty

Mariska zei

Hey, super dat ik gewonnen heb.
De andere Bloggers ook gefeliciteerd.
Ik ga snel mailen.

gr. Mariska

Corrie zei

Gefeliciteerd met jullie kaartjes
heel veel plezier op beurs
Groetjes Corrie

Corrie zei

Gefeliciteerd dames en maak er een leuke dag van groetjes Corrie