Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 20 maart 2012

Winnaar Challenge #1

Ik ben helaas 1 dag verlaat, maar het was even erg druk hier na de beurs, we hebben nu alles weer een beetje op de rit ... :-)

Ik wil als allereerste jullie allemaal heel erg bedanken voor het meedoen met onze Challenge!! Super leuk dat we gelijk met de eerste Challenge al 20 inzendingen hadden, terwijl het toch een 'iets lastigere" opdracht was om gelijk een boekkaart te gaan maken.

Via random.org heb ik een winnaar gekozen, en dit is geworden:






Nummer 6: Alice

Van harte gefeliciteerd Alice!!
Wil jij ons een email sturen? (info@hobbyvision.nl) Dan zorgen wij ervoor dat jij de waardebon krijgt ;-)

Nogmaals iedereen bedankt voor het meedoen, en hopelijk doen jullie nu ook vaker mee :-)

Liefs Jenine

3 opmerkingen:

Scrapcreaties Mirande zei

Gefeliciteerd met je prijs
Alice. Misschien tot de volgende challenge.
Groetjes Mirande

Alice zei

hallo
ik ben super blij vind het helemaal leuk dat ik gewonnen heb.
bedankt en doe zeker een volgende keer weer mee.
groetjes alice

Corrie zei

Gefeliciteerd Alice!
Groetjes Corrie