Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 29 maart 2012

Spaarpot gepimpt

Ik heb ook eindelijk weer eens een project om te laten zien!
Ik had deze pas al voor de beurs in Den Bosch gemaakt. Dit is namelijk een super leuke MDF spaarpot die je zelf kan pimpen.
Onderin zit ook netjes een systeempje zodat je het geld er in kan stoppen maar er ook weer uit kan halen ;-)

Ze waren op de beurs helemaal uitverkocht, en gisteren eindelijk weer binnen gekomen, vandaar dat ik het nu ook pas plaats.

Ik heb al eerste de spaarpot wit gemaakt met Gesso en de randen iets bewerkt met Distress inkt.
Daarna heb ik de spaarpot bekleed met papier van FabScrap - Organic

* Stempel: Magnolia Tilda with Daisy
* Craftable: Ovaal
* Doohickey - Lovely Fence
* Vlinders: Cheery Lynn Exotic Butterflies
* Hotfix steentjes - pyramides brons



Het afdrukje heb ik ingekleurd met de Copic Markers.
Helaas weet ik de kleurnummers van het rood niet meer.


Gezicht: E000, E00, E11
Haren: E31, E33, E35, E37
Jurk / Schoenen: E81, E84, E87, E89

Dit is de spaarpot:

MDF Spaarpot

Bedankt weer voor jullie bezoekje!

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige avond. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten!

Liefs Jenine xXx

7 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Superleuk Jenine!
Zo wordt sparen nog eens extra interessant ;-)
Groetjes Tineke

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooie Spaarpot Jenine.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Sandra zei

superleuk had de spaarpotten van de week ook al zien staan op de website
maar ja heb nog zoveel andere dingen die ik bewerken wil. Ik denk dat de spaarpot er uiteindelijk ook wel zal komen
gr sandra

jolanda zei

wat een vreselijk mooie spaarpot

Liefs Ineke zei

Schitterend gedaan Jenine. Groetjes en liefs van Ineke

Chantal zei

Owwwww, die heb ik over het hoofd gezien op de beurs dan, wat is ie leuk! Ideaal om geld in te sparen voor knutselgoodies!
Groetjes,
Chantal

Eef zei

Hey Jenine,

Wat is die gaaf geworden zeg,echt super hoor meis.

Liefs Eef xXx