Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 8 augustus 2012

Happy Birthday

 Goedemorgen dames! Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te plaatsen.
Ik heb deze keer voor een stempeltje van Magnolia gekozen uit de nieuwe serie, 'Turning Leaves'; 'Tilda with a Gift For You'.  Ik heb haar weer ingekleurd met mijn Copics.
De tekststempels die ik gebruikt heb zijn ook van Magnolia.
Het papier dat ik gebruikt hebt is van Maja Design, 'Vintage Summer Basics'. Had er al die tijd nog geen kaartje mee gemaakt, dus dat werd druk tijd! :)
Verder heb ik gebruik gemaakt van:
Doohickeys: Swirl; Heart Tag en een rand mal 'Scalloped Dotted Lace'.
Marianne Design Kant 'Vintage Lace Pink'.
Plakparels van Scrap Unlimited en op de vlinderponsjes 'Say it in Crystals' van Prima.
De roosjes zijn van W.O.C. en het bloemetje is van Petaloo, 'Paper Forget Me Nots'.
De knoop op de hart Tag is van Basic Grey vastgeknoopt met Scrappers Flos 'Bone'. Hieronder zitten 3 verschillende kleurtjes organza lint.
De binnenkant heb ik ook gedoreerd. De tekst heb ik uitgestanst met een Nestabilitie. Op het blauwe papiertje een parelsnoer geplakt. Ik heb dit met lijm gedaan. Even geduld hebben en op z'n plek houden en dan heb je zo'n mooi randje.
Alle papiertjes heb ik beinkt met Distress Inkt ' Walnut Stain' en voor de glitters natuurlijk weer Stickels, Stardust.
Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden. Bedankt voor jullie bezoekje, een fijne dag nog en tot de volgende keer!
Copics:
Huid: E0000, E000, E00, E11
Blos: E93, R21
Haar: E70, E71, E74, E77, E79
Jurkje + Strik cadeau: B0000, B000, B00, B41, B45
Sokjes + Cadeau + Strik haar: RV000, R81, R83, R85
Schoenjes: E31, E33, E35, E37
Schaduw: W0, W1, W3, W5

7 opmerkingen:

Nellie zei

Wat een schitterend kaartje!! Lief stempeltje en mooi ingekleurd!!

Groetjes, Nellie

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
En prachtig gekleurd
Groetjes Margreet

Jenine zei

Wauwww gaaf Caroline!!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een geweldig mooi kaartje.
Groetjes Miranda

corryskaart zei

hoi caroline
wat een geweldige kaart heb je gemaakt zo lief met al de prachtige details erop en ook nog zo mooi van kleur,TOP!!
groetjes van corry

Sandra zei

leuke kaart hoor en mooie kleuren
gr sandra

Bea van Ette zei

Wat een plaatje!!

Groetjes, Bea