Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 20 augustus 2012

Winnaar Challenge 6: # alles mag

Goeiemorgen allemaal,

Allereerst mijn excuses voor het drama met de links plaatsen voor de kaarten!!
Ik heb blijkbaar iets verkeerds ingevoerd bij Inlinkz (ben ook niet zo handig). Nu heb ik Lydia er naar laten kijken en hebben geprobeerd wat te veranderen, maar helaas heeft dat niet geholpen.

Nu kon ik wel een nieuwe Inlinkz aanmaken, maar dan was ik al jullie linken kwijt!!
Achter de schermen kon ik gelukkig zelf wel alle links bekijken ;-)

Dus nogmaals mijn excuses, ik hoop dat de Inlinkz die ik vandaag bij de nieuwe challenge plaats beter werkt, hihihihi

Maar nu uiteraard nog een winnaar bekend maken!!
Wowwww wat hebben jullie massaal meegedaan zeg, echt top!! Hoop dat jullie met de nieuwe Challenge ook weer massaal mee gaan doen.

Ik heb via random.org een winnaar gekozen....en dat is geworden:




Nummer 37: Marjan


Van harte gefeliciteerd Marjan, je kaart is ook echt een beauty!

Wil je een email sturen naar info@hobbyvision.nl met je adresgegevens? Dan zorgen wij dat de waardebon van € 10.00 van HobbyVision bij jou terecht komt!

Wens jullie allemaal nog een hele fijn en gezellige dag.
Liefs Jenine xXx

6 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

van harte gefeliciteerd Marjan.

groetjes karin

Marjan zei

Whaaa, wat leuk dat ik gewonnen heb !
Mailtje met mijn gegevens is onderweg.

Groetjes, Marjan

Caroline zei

Van harte gefeliciteerd Marjan. Je kaartje is een beauty. Groetjes, Caroline

Jeannette zei

hey Marjan, wat een supergaaf kaartje, van harte gefeliciteerd, groetjes, Jeannette

Pouwla zei

Gefeliciteerd Marjan! Mooie kaart!
Groetjes Pouwla.

Liesbeth zei

Gefeliciteerd Marjan, prachtig hoor, verdiende prijs.
gr. liesbeth