Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 12 augustus 2012

Kaart met "vakje"

Hallo lieve allemaal,
Het is weer mijn beurt om iets te plaatsen !!
Dit keer een kaart met een "vakje"

Het is een 13,5 x 13,5 cm kaart.
Daarop designpapier van Maja vintage summer: 13 x 13 cm
Daarop een driehoek van 12,5 x 12,5 cm ( schuin doorsnijden)
Daar weer een designpapiertje op van 12 x 12 cm ( schuin doorsnijden )
Dit driehoekje plak je aan de onder en rechterkant vast zodat je er
een kaartje in kan schuiven. De maat van het kaartje is 11 x 11 cm.
Op het kaartje zit een stansje van Marianne design met een tekstje. 
Hier een foto van het kaartje.
Op de linkehoek zit nog een stans van Magnolia met een strikje van tule.
Het magnoliaatje is Editor Tilda en ik heb haar ingekleurd met distress inkt.
Daarna uitgeknipt en wat verhoogt opgeplakt.
Daarna nog wat bloemen en veertjes.

volgens mij heb ik alles wel beschreven.
mocht je toch nog vragen hebben dan mail me gerust.

Bedankt weer voor het langskomen !!
Image and video hosting by TinyPic

8 opmerkingen:

Marieke zei

Erg gaaf modelletje!!! Ook de aankleding is helemaal super! Erg mooi!

Groetjes van Marieke

Eef zei

Wat een prachtige kaart meid!

Liefs Eef xXx

Sandra zei

erg leuk kaartje, leuk zo met die pocket.
gr sandra

Nellie zei

Wat een prachtig kaartje!! Dank je wel voor de duidelijke uitleg hoe het gemaakt is!!

Groetjes, Nellie

KarinsArtScrap zei

super gaaf kaartje.

groetjes karin

Corrie zei

Wat een leuke kaart
Groetjes Corrie

yvon zei

Schitterende kaart.

Diana zei

Wat een prachtige kaart Janet.
Ik ben zo vrij geweest deze al 2 keer na te maken, waarvan er al één op mijn blog staat, en ik de ander nog niet kan laten zien.

Groetjes Diana.