Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 22 augustus 2012

It's a boy!


Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien.

Ik heb vandaag gekozen voor een babykaart. Afgelopen maandag 20 augustus kreeg ik er een neefje bij. Er werd een zoontje Mattias bij mijn jongste broer geboren. Dus vandaar deze kaart It's a boy! 


Ik heb gebruik gemaakt van de nieuwste mal van Mariannedesign. De schitterende mal van Petra van Dam LR0240. Verder heb ik gebruik gemaakt van LR0226 en LR01992.

Het mooie designpapier is van Magnolia.

Verder wat kant en lint en een leuke kinderwagen als bedel.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en veel liefs.

Groetjes Ineke

4 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi ineke
eerst van harte gefeliciteerd met de nieuwe wereldburger:-) en je kaart is zo geweldig mooi gemaakt echt een topkaart!!
groetjes van corry

Nellie zei

Wat een schiterende kaart!!

Groetjes, Nellie

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart Ineke, ik vind hem helemaal top. Gefeliciteerd trouwens.
Groetjes van Anita

Angela zei

WOW Ineke schattige kaartje,lieve plaatje, prachtige papier en mooi versiert. Mijn complimenten hoor.

Groetjes Angela