Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 20 augustus 2012

HobbyVision Challenge #7: Kraft-wit-roze

We beginnen met onze zevende challenge. De challenge blijft niet bovenaan staan maar in de rechterzijbalk staat een link naar de challenge, zodat je hem altijd terug kunt vinden.
We begin with our seventh challenge. The challenge dus not stay on the top. You can find it always in the sidebar of this blog.
Deze maand is de challenge gekozen door Jenine: Kraft-wit-roze
Je mag dus geen andere kleur gebruiken op je kaart.
This seventh challenge is choosen by Jenine: Kraft-wit-roze
You don't might use other colours on your card.

Jenine:

 
********

Tiets:


 

********
Lydia:


 

********

Ineke:



********
Janet:




********
Caroline:


Regels:
Er moeten minimaal 15 deelnemers zijn voor de prijs.
De inzending moet nieuw zijn mag dus niet ouder dan een week zijn en niet al ergens gepubliceerd zijn.
Wij geven graag een reactie op de ingezonden stukken, maar wij zouden het wel heel fijn vinden als jullie de Woord Verificatie uit zetten, anders is het voor ons bijna niet doen.

Rules:
A minimum of 15 participants for the price.
The contribution must be new not older than one week and not published anywhere.
We are happy to respond to the submitted documents, but we would be very happy if you have the word verification off, otherwise it is almost impossible for us to do.

De challenge loopt tot en met woensdag 19 September, daarna maken we de winnaar bekend die van Hobbyvision een prijsje krijgt.
De prijs is een waardebon van € 10,00 te besteden bij Hobbyvision.
You can place your card till Wednesday 19 September, than whe we will announce the winner. This winner geth a price from Hobbyvision
The price is a voucher from € 10,00 from Hobbyvision.
Veel succes met het maken van de kaart.
We wish you good luck with making this card.

6 opmerkingen:

Corrie zei

Leuke Challenge
Prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt
ik hoop weer mee te doen

Groetjes Corrie

Sandra zei

liefe kaartjes
gr sandra

Nellie zei

Leuke opdracht en prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!! Dank jullie wel voor de inspiratie!!

Groetjes, Nellie

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een prachtige kaartjes allemaal. Mijn inzending is ook verstuurd, ik vond het een erg leuke opdracht. Wat jammer dat er nog maar 13 inzendingen zijn. We moeten toch wat meer reclame maken voor dit blog!!!!

Riet Kamstra zei

Bedankt voor de inspiratie. Ik had er meteen zin in toen ik de challenge en de voorbeeldkaarten zag.

Groetjes,
Riet (Kamstra)

Doutzen zei

Hallo challenge team,
Bij nr.25 heb ik iets fout gedaan, dus heb ik nu twee keer mijn kaart op jullie challenge gepost.
Mijn vraag is: willen jullie de post nr.25 verwijderen.
Ik heb van alles geprobeert maar ik vermoed dat het recht van verwijderen alleen bij jullie ligt.
De laatste kaart van het drie-tal doet mee met jullie challenge.
Vriendelijke groeten, Doutzen