Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 2 februari 2013

Bildmalarna - Valentine Friends


Het is vandaag mijn beurt om een kaart te plaatsen op het HobbyVision Design Team blog.
Deze keer ben ik aan de slag gegaan met 1 van de nieuwste Bildmalarna stempels.
Ze zijn wel weer super leuk.
De stempel die ik voor deze kaart heb gebruikt is Valentine Friends.
Het paperpadje wat ik heb gebruikt is van Kaisercraft - Charlotte's Dream.

Ik heb de vierkante Doily mal van Noor! Design 6002/0147 in 4 stukken gesneden. 2 stukken heb ik achter het afdrukje gepakt en 2 stukken aan de zijkant van de kaart.

Verder heb ik nog de Vintage Border 6002/0162 gebruikt. Ook deze heb ik in 2 stukken geknipt, zodat er 2 kleinere swirls ontstaan.

De tekst Happy Birthday is een Attic Treasures Flashcards van Melissa Frances.
Deze heb ik iets afgescheurd en bewerkt met Distress inkt Brushed Corduroy.
Verder nog diverse plakparels, een taartrandje, jute touw, mini Kraft tickets en een metalen hoekje.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met de Distress markers.
Alleen de haren heb ik met de gewone Distress refills gedaan, hiervoor heb ik de kleuren Gathered Twigs en Walnut Stain gebruikt.
Op het hart heb ik wat Crackle Accents gedaan.



De pareltjes rondom het stempelafdrukje heb ik gemaakt met Liquid Pearls  - White Opal.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer inspiratie heb kunnen geven.

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx

8 opmerkingen:

nans'creablog zei

Prachtige kaart. Zoveel details, heel mooi.

Groetjes,
Nans

Hanny zei

Geweldig, wat een schatje weer en die kleuren.............mooi!!!
liefs Hanny♥

Antoinette Voorn zei

Wat een schitterende kleurencombi met groen!! Echt gaaf!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Anita's Kaarten en Creaties zei

Wauww wat staan hier toch steeds weer van die prachtige creaties!! Ook deze kaart: GEWELDIG weer!!

Gr. Anita

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart, helemaal top weer is die geworden.
Liefs van Anita

renate evres zei

wat een prachtige kaart, en wat een kleur combinatie
groeten renate

Nellie zei

Wat een prachtige kaart!!

Groetjes, Nellie

Gerrittina zei

Ik ben geen fan van deze stempels maar je hebt er wel iets heel mooooois van gemaakt!! Zo mooi ingekleurd. Schitterend.

Gr. GZ