Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 22 februari 2013

Sorry



Hallo allemaal wat leuk dat je weer komt kijken op het Designteam blog van HobbyVision.
Dit keer heb ik een kaart voor jullie met veel Lin & Lene .en natuurlijk wat Noor!design.


Ik heb twee witte kaarten, model gemaakt met een Go-Kreate mal, waar ik diverse labels tussen heb geplakt. Ook zitten er Lin & Lene mallen tussen en achter. Het afdrukje is een digi van Krista Smith.
Een Saturated Canary waar nu ook diverse rubber stempels van te koop zijn.
De kleine briefjes komen van internet. De letters "sorry" heb ik gemaakt met de nieuwe letter stans mallen
van Noor!design die als het goed is nu in de winkels liggen. Mocht dit nog niet zo zijn dan staan ze nog in de pre-orden in de webwinkel. Ik heb de letters en de Lin & Lene mallen uit kraftpapier gestanst.









Hier nog even de letters dicht bij. Er komen of zijn een paar modellen letters die altijd handig
zijn voor diverse doeleinden.. Zowel op kaartgebied als scrapgebied...en vast nog veel meer
mogelijkheden :)






Dit zijn de gebruikte mallen van Lin & Lene en Noor!design:

1201/0053

6002/0031

Dan rest mij nog jullie een fijne dag te wensen en graag tot gauw,

Liefs Janet


6 opmerkingen:

Sandra zei

erg leuk kaartje
gr sandra

Cinderella zei

Een geweldig leuk kaartje en die letters super
En de digi `s zijn allemaal geweldig .
Een leuke dag
Groetjes Cindy

Hanny zei

Wat een fantastische kaart weer, de kleuren zijn erg mooi en je hebt schitterende mallen en materialen gebruikt.
liefs Hanny♥

sjanie zei

Heel mooi kaartje, Janet.

Groetjes,
Sjanie

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
Groetjes Margreet

janieworkum zei

Wat een beeldige kaart , mooie kleur tinten
groetjes Janie