Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 12 februari 2013

Hoera weer een jaartje erbij


Goedemorgen allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een kaart laten zien en ik heb dit keer weer gekozen voor een vintagekaart.

Ik heb allemaal mooie mallen gebruikt en het mooie papier van Majadesign.
De mooie vlinderrand is van Tim Holtz en de vlaggetjes rand is van Magnolia.

Ook het mooie kraftpapier is van JoyCrafts samen met het mooie ribbelkarton.
Het jongetje is een mooi vintageplaatje van Pion en zit in een lijstje wat ik gemaakt heb met Lin en Lene malletjes 1201/0020.
Op de vlaggetjes heb ik letters gebruikt van een nieuwe alfabet stans 6002/0139,
Achter het jongetje zit een doiley 6003/1004. De tekst komt van 6410/0010.
De bloemetjes komen van een floral flourishes 6003/0024 en de blaadjes hierbij komen van mal 6003/0001.
Ook de mooie vlinder is een floral flourishes 6003/0023 en dan als laatste heb ik de mooie vintage swirl 6002/0162 gebruikt.

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie een hele fijne dag toe.

Veel liefs van Ineke

10 opmerkingen:

sjanie zei

Heel mooi kaartje, Ineke.

Groetjes,
Sjanie

KarinsArtScrap zei

prachtige vintage kaart.

groetjes karin

Bea zei

Supermooie vintage kaart Ineke........

groetjes Bea.

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
Groetjes Margreet

Anoniem zei

Wat een schitterend vintagekaartje. Erg mooi met die verschillende mallen.
groetjes Joke

janieworkum zei

Wat een geweldige vintage kaart, super mooi
groetjes Janie

Dinie zei

Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt zeg.

Gr Dinie

Hanny zei

Wat heb je weer een prachtige vintagekaart gemaakt Ineke, zulke mooie kleuren, mallen en plaatje gebruikt, helemaal super hoor.
liefs Hanny♥

nans'creablog zei

Prachtige kaart, zo'n mooie bloemen. Echt super.

Groetjes,
Nans

Muuske zei

Mooie vintage kaart,mooi bewerkt.groetjes Margo.