Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 8 februari 2013

Santa's List !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te posten op het HobbyVision Design Team Blog.

Aangezien ik dit jaar weer mee doe aan een kerstkaarten actie en een tag actie op de club "Kaarten maken met Tiets" dacht ik dit gelijk maar even te combineren :)
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen hahaha ...


Voor de tag heb ik de volgende materialen gebruikt :

Papier : Simple Stories "Handmade Holiday"
Tim Holtz stans : Tag & Bookplate
Stempel : Magnolia "Tilda with Two little Gifts"
Noor! Design Borduur-/snijmal - Hulstbladeren, art.nr. 6002-2012
Noor! Design snij-/embossingmal - hoek, art. nr. 6002-0148
Noor! Design snij-/embossingmal - rechthoek, art. nr. 6002-0146
Tim Holtz stans : On the Edge "Snowflurries" 
Distress Marker "Picket Fence"  

Medium : Prisma Potloden

Kant : uit eigen voorraad
Borduurgaren - Madeira

De 2 tickets zitten onder aan de vellen scrappapier, deze heb ik uitgeknipt en opgeplakt :)


Voor het afdrukje heb ik de volgende kleuren gebruikt :

Huid : Light Peach, Peach, Henna
Rood : Crimson Red, Crimson Lake, Mahagony Red, Framboise Noire
Groen : Kelp Green, Mousse Verte
Shirt : Beige Sienna, Sienna Brown
Haar : Cream, Light Umber, Dark Brown
Grond : Warm Grey 70%

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren, ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer maar weer :)



8 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart.

groetjes karin

Monique Kools zei

Wat een mooie tag. Ziet er chique uit.
groetjes Monique

Margreet zei

Wat een prachtig tag.
Fijn weekend
Groetjes Margreet

janieworkum zei

Wat een beeldschone Tag, prachtige kleuren
groetjes janie

corryskaart zei

hoi astrid
wat een super-tag heb je gemaakt in erg mooie warme kleuren!
fijn weekend en groetjes van corry

Muuske zei

Prachtige tag.en inderdaad je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.groetjes Margo.

Ghea zei

Wat een schitterende tag beeldschoon
Liefs Ghea

Nellie zei

Wat een prachtige Tag!!

Groetjes, Nellie