Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 18 februari 2013

Sweet

Goedemorgen allemaal! Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien.
Ik heb gekozen voor een Magnoliastempeltje uit de "With Love" Collectie en dit is "Tilda Blowing Hearts". Ik heb haar gekleurd met mijn Copics.
Het papier dat ik gebruikt heb komt uit een paperpadje van "Authentique - Lovely".
Ik had al een tijdje de raamstans van Memory Box liggen en wilde hier wat mee gaan doen.
Zodoende kwam ik op het idee om er Spiegelkarton van Joy! Crafts achter te plakken. Voor dit kaartje heb ik 2 kleurtjes uit het pak "Pastel" gebruikt. Hier zitten 10 verschillende mooie kleurtjes karton in. Bij het foto's maken kwam ik er achter dat het karton dus echt goed spiegelt, dus je moet je foto's wel een beetje schuin nemen. Lol. Maar persoonlijk vind ik het resultaat erg leuk geworden.
Verdere stansen die ik gebruikt heb:
Joy! Crafts Noor! Design - Midden Franse Lelie 6002/0134.
Joy! Crafts Noor! Design - Floral Borders Swirl Bladeren 6002/0162. Deze heb ik doormidden geknipt en achter de bloemen gestoken.
Joy! Crafts Noor! Design - Vintage Flourishes Vlinder 6003/0023. Ook hier heb ik Spiegelkarton achter geplakt. Dit geeft een erg leuk effect!
Magnolia Doohickeys - Vintage Keys. Hier een strikje opgeplakt van touw van Doodlebug Twine Cupcake.
De bloemetjes en roosjes zijn van W.O.C. Hier nog een stukje parelsnoer bij geplakt. Op de roosjes nog Stickels, Stardust gedaan voor de bling.
Linnenkant 2217/749 en hartjeslint gebruikt. De plaksteentjes zijn van Cart-Us Babyconcept Licht Roze.
Op de hartjes van Tilda heb ik Crackle Accents gedaan zodat ze lekker glimmen met kleine barstjes.
Verder alles beinkt met Distress Inkt, "Walnut Stain".
Copics:
Huid: E0000, E000, E00, E11
Blos: E93, R21
Haar: E40, E41, E42, E43, E44, E47, E49
Tuinbroek: RV000, RV00, RV10, RV02, W3, W5, W7, W9
Shirt: E41, E42, E43, E44
Schoenen: W1, W3, W5
Hartjes: R24, R29

Aan de binnenkant van de kaart heb ik een Spellbinders Nestabilitie 'Classic Scalloped Heart' en 'Classic Hearts' gebruikt.
Ik hoop dat jullie dit weer een leuk kaartje vinden en er de nodige inspiratie uit kunnen halen.
Iedereen nog een fijn begin van de week en tot een volgende keer.

Groetjes, Caroline

7 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart Caroline,prachtig bewerkt.
groetjes Janie

sjanie zei

Wat een schitterend kaartje is dit, Caroline.

Groetjes,
Sjanie

Nellie zei

Wat een prachtige kaart!!

Groetjes, Nellie

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
Groetjes Margreet

Liefs Ineke zei

schitterend gemaakt Caroline. Groetjes van Ineke

Muuske zei

Prachtige kaart,mooi met het spiegel karton.groetjes Margo.

Anja zei

Het is een geweldig mooie kaart.

Lieve gr Anja