Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 30 oktober 2016

flowers and carand`ache

Hallo allemaal,

Sinds een tijdje heeft Hobbyvision de potloden van Carand`ache in het assortiment.
En ik kan je vertellen dat dit echt superfijne potloden zijn !
Ik ben er mee aan het kleuren gegaan en deze kaart is het resultaat ervan.

Allereerst heb ik de rozen gestempeld ( deze zijn van de eerste serie stempels van Studio Light)
En ben begonnen met het inkleuren ervan. Eerst een dun laagje rood, daarna een dus laagje
geel waar ik dat wilde. Vervolgens weer een laagje rood en donderder rood en zo heb ik 
de rozen kleur gegeven. Laag voor laag opbouwen. En wat er nu zo leuk is, dat is dat er ook een soort van wax potlood bij te verkrijgen is. Hiermee blend je de kleuren en komt er een soort waslaag op.


Als deze waslaag erop zit, ik hoop dat hij een beetje te zien is, kan je er met diverse mediums overheen gaan. Zo heb ik de rest van de kaart voorzien van panpanstel en wat stempels.  Ook nog wat vlinders met embossingpoeder en langs de randjes heb ik met een fineliner wat doodles gemaakt.
Met een witte en een zwarte matlaag cardstock vond ik deze kaart wel oke zo.



Caran d`Ache - Full Blender (2 stuks)    Kleurpotlood Caran d`Ache - Luminance 6901 - Set รก 40 stuks Studio Light - Clearstamp Basic Stamps - STAMPSL137  PanPastels - 9ml - Titanium White 

Geen opmerkingen: