Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 2 oktober 2016

kerst diorama

Hallo,

Ik mag vandaag weer iets laten zien op het hobbyvision dt blog. En wat een mazzel had ik dat ik van de week de nieuwe stans- en diorama blokken van studio light binnen kreeg!! Ik ben meteen aan de slag gegaan met de winter memories dioram blok.
Een diorama kaart is een kaart dat in 3 d wordt opgebouwd. Je begint met het achterste gedeelte van de kaart.


Daarna bevestig je het middelste gedeelte tegen de zijkanten van het achterste gedeelte


Als laatste bevestig je het buitenste gedeelte over de de andere twee gedeelten heen.
Voordat je de delen allemaal in elkaar zet, pimp je natuurlijk eerst de kaart op zoals je hem wil hebben. Ik heb bv op de hertjes van het middelste gedeelte wat sneeuw aangebracht.


Ik heb ook de sterrenrand van de frozen forest gebruikt bij deze diorama kaart. Zo zie je dat alles goed is te combineren

Als je de diorama kaart van de zijkant bekijkt, dan zie je hoe mooi het 3 d effect is. Ik heb aan de zijkanten ook wat sterren gebruikt van de sterrenrand van de frozen forest


De spulletjes die ik heb gebruikt zijn:

Stansblok Studio Light - Diorama Winter Memories Studio Light - Frozen Forest - Stansmal STENCILFF16 DecoArt - Snow Tex - 4oz

Ik hoop dat jullie de stansblokken net zo mooi vinden als ik, en dat ik jullie heb kunnen inspireren. 
Tot de volgende keer,

Liefs,
Karen




1 opmerking:

Joke zei

Schitterend in 1 woord, wat een prachtig geheel. Ik vraag me dan alleen altijd afbol je zoiets nog kan versturen.
Groetjes Joke