Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 24 december 2023

#hvchristmaschallenge

Hallo Allemaal

Afgelopen weken is er een leuke Kerst challenge gehouden
in de FaceBook groep "Create it with HobbyVision"
Daarin werden er vijf vlaggen gevraagd met verschillende opdrachten.

Dit is mijn vlaggenlijn geworden.
Nog een koord door de lussen om hem op deze manier op te hangen.
Leuk voor in de huiskamer/hobbykamer.
Zo leuk om te doen! Met plezier gemaakt.

Het is de bedoeling dat het woord KERST of X-MAS gevormd word
door op iedere vlag/banner één letter te plakken.
Daarnaast hoort er bij iedere vlag/banner ook een opdracht.

De Banner die ik genomen heb is een oudje van Crealies 
maar is nog te verkrijgen met streepjes i.p.v. open bolletjes.
met artikel nummer; CLNESTXXL137.
De letters zijn de Alfies set ook van Crealies CLALF03.
Alle randen heb ik bewerkt met witte gesso.
Het design papier gemat op kraft karton.

Ik zal al mijn vijf banners stuk voor stuk nog even laten zien.

Vlag/banner 1.
Met de opdrachten;
letter K of X en Tickets en/of postzegels.
Ik heb gekozen voor Tickets.
De eerste vlag heb ik bekleed met designpapier van Art of Alchemy.
uit de serie Merry Christmas.
Zo ook de plaatjes zijn van dit merk maar uit de serie In Frosty colors Winter.
De bloem met bloementoef is van JMA uit de kerst collectie-
Vintage Christmas. Deze wat bewerkt met witte gesso.
De Tickets zijn van 49and Market.
Hierachter nog wat kerstbomen uit diezelfde JMA Vintage Christmas serie.

Vlag/banner 2.
Met de opdrachten;
letter E of - en Rietje en/of vlaggetje.
Ik heb gekozen voor de rietjes.
De tekst heb ik gedaan met Izink glitter paint en een JMA MAsk stencil uit de Vintage Christmas collectie.
Nog een close up foto van ECD bloemen.
Nog leuke takjes en kaasdoek ertussen gestopt.

Vlag/banner 3.
Met de opdrachten;
letter R of M en Labels.
Ook deze schattige plaatjes zitten in deze knipplaatjes set.
Hieronder kaasdoek verwerkt.
De tak links is van Crealies en de kleinere rechts komen uit de Romantic ATC stans set van JMA.
De plaatjes heb ik verhoogd opgeplakt met 3D foam.

Vlag/banner 4.
Met de opdrachten;
letter S of A en een envelopje en/of pocket.
Gekozen voor een Envelopje.

Dit keer gekozen voor de JMA bloemen stans set - Vintage Christmas.
Met hierbij tickets van 49 and Market.

Vlag/banner 5.
Met de opdrachten;
letter T of S en kerstwens.
De kerst wensen zijn stempels ook weer uit de Vintage Christmas lijn van JMA.
De vlek is een stans van Elizabeth Craft Design.
Alles kan je terug vinden in de producten lijst hieronder.


Dankjewel voor je bezoekje.
Groetjes Anita




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.







2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig allemaal, groetjes Betha

Anoniem zei

Prachtig