Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 21 juni 2018

Artist Trading Coins


Hallo allemaal, 

Ik kon het niet laten, ik ben ook aan de slag gegaan met de Artist Trading Coins. Lang geleden maakte ik de kaartjes en ruilde deze met anderen online. De coins zijn 2,5" groot hiervoor heeft vaessen een pons op maat, ideaal om je coins mee te maken. het is even wennen om op een klein oppervlak te werken maar ook weer leuk omdat je makkelijk kleine restjes papier en frutseltjes op te maken.

Ik heb 2 setjes gemaakt:


Het eerste setje die ik heb gemaakt was een probeersel, maar ik ben erg blij met het resultaat.
De coin is uit 300 grams craft gemaakt en het papier met tekst heb ik uit een oud leesboekje geponst.
Ik heb wat banners voorzien van een tekst die ik gemaakt heb met de Dymo-tang. Je zou hier ook heel goed de woordjes van Tim Holtz kunnen gebruiken:

Tim Holtz - Idea-Ology Spiral Bound Sticker Book - 4.5
De plaatjes die ik gebruikt heb zijn restjes die-cuts uit de vellen of boekjes van studio light, overal heb ik 1 deel met 3d tape opgeplakt en daar een speld ingestoken. Tot slot heb ik  nog stukjes lint onder de banners geplakt.


Mijn 2e setje coins,  heb ik gemaakt met papier van Prima marketing "Zella teal"
de coins zijn geponsd uit zwart cardstock daarop heb ik het designpapier geplakt.
op de banners heb ik tekst stickertjes geplakt ook van de serie. Hier heb ik ook een stukje kant gebruikt en een "bosje"garen, met een bloemetje heb ik de coin afgemaakt ook uit dezelfde serie.




wat heb ik gebruikt:
Vaessen Creative - Picture Punch - Cirkel 6,3 cm - 2,5 Joy! Crafts - Kraft papier A4CraftEmotions - Kraft cardstock A4 - ZwartScotch - Advanced Tape Glider & TapeJoy! Crafts - Foam tape 1,5mm Kant Halbach - White 25mm - 2019 kleur 11Mettler - Silk Finish effen - 0003 zwart (S1-1)Mettler - Silk Finish effen - 0810 (S5-1)Lint - elastisch - Donker grijsNellie Snellen - Tweezers curved point TS-15Pearl Gemstone Wheel Studio Light - Memories of Summer - Stansvel EASYMS624Studio Light - Memories of Summer - Stansvel EASYMS623 (in plaats van restjes)

Zella teal is helaas niet meer in de winkel op voorraad,  het zou ook goed met deze lijn van Amelia rose kunnen :
Prima Marketing - Paperpad A4 - Amelia RoseBloemen Prima Marketing - Amelia Rose - Scribbles, 1.25Prima Marketing - Amelia Rose - Pen Pal

1 opmerking: