Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 1 juni 2018

Schudkaart Label Soft colors of nature


Met de Fuse heb ik een label gemaakt met de Dutch Shape Art - Label 5 als mal. Ik heb hiervoor de een na kleinste vorm ietsje ruimer uitgeknipt uit cardstock en in het plastic geschoven. Ik heb hier een stevige, heldere plastic A4 insteekhoes voor gebruikt.
Met de Fuse ben ik toen precies om de rand heen gegaan. De onderkant laat je open zodat je het label kunt vullen met schudmateriaal. 
Doordat ik de ‘mal’ dus iets groter had gemaakt kun je straks makkelijk het label van cardstock en designpapier er in schuiven.

Voor het label heb ik het prachtige papier van het Soft Colors of Nature paperpad gebruikt. De randjes heb ik een beetje ruw gemaakt met een paper distresser.

Ik heb daarna het label in het plastic label geschoven en gevuld met schudmateriaal. Ik heb hiervoor verschillende kleurtjes pailletjes en kraaltjes gebruikt in bijpassende kleuren. In de winkel kun je heeeeel veel leuk schudmateriaal vinden: https://www.hobbyvision.nl/n2/149/102921/schudmateriaal.htm


Daarna heb ik het label gesloten met de Fuse.





De vlinder heb ik gestempeld met Versamagic – Ocean Depth op Vellum en daar clear embossing poeder overheen gestrooid en verhit.

Delen van de vlinder heb ik ingekleurd met de Nuvo Glitter Marker – Strawberry Bonbon. Deze geeft een mooie subtiele glans.

Met een ijzerdraadje en kraaltjes heb ik een lijfje gemaakt. Dit zijn dezelfde kraaltjes die ook als schudmateriaal in het label zitten.





De tekst is ook met Versamagic – Ocean Depth gestempeld op Vellum en daar clear embossing poeder overheen gestrooid en verhit. De tekst komt uit de leuke  set CraftEmotions - Clearstamps - Bullet Journal - Tekst diversen.



Het Vellum met de tekst heb ik met kleine knoopjes met een paar kleine steekjes wit garen vastgezet.




Met de Crop-a-dile heb ik een gaatje in het label gemaakt en er een nestel in bevestigd.

Omdat ik niet de goede kleur lintjes had heb ik twee witte lintjes (het zigzagband en het satijnlint) gekleurd met Versamagic – Ocean Depth en Versamagic – Pixie Dust zodat ze mooi bij de kleuren in het label passen.


Bedankt voor het kijken!




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel:
Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label 5 Joy! Crafts - Paperpad A4 - Soft colours of nature CraftEmotions - Transparant perkamentpapier wit - (vellum)Noor! Design - Clear stamp - ENG Sayings CraftEmotions - Clearstamps A6 - Bullet Journal - Tekst diversen 5-10mm Nuvo - Glitter Marker - Strawberry BonbonWOW embossingpoeder - Clear Gloss - Super Fine Paper Distresser - Tim HoltzDutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue Ultrafine tip - Glue applicator (2 stuks) Vaessen Creative - Papiersnijder + riller - 30,5x15,2cm - 12x6

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een geweldig idee en prachtig geworden! Groetjes Betha