Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 23 juni 2018

Scrap ’n Chat Tasje

Af en toe is het gewoon leuk om weer eens door de ‘oude’ Facebook Live en Scrap ’n Chat blogpagina’s of YouTube filmpjes te gaan en te zien wat voor leuke patronen er allemaal gemaakt zijn. Zoals dit tasje van de Scrap ’n Chat van 20 januari

Dit is mijn versie geworden. De basis van het tasje heb ik gemaakt van Kraft. 
Het srappapier komt uit het paperpad So Spring.


Met een Scallop cirkel snijmal heb ik de klep gestanst met daarop een rondje van een scrapvel uit het paperpad.
Hierop heb ik een strik gemaakt van wit tule en daaraan een paar bijpassende bedeltjes gehangen. De plaatjes komen uit het stansblok Summer Feelings. Ook hiervoor is zo'n stansblok ideaal want er zitten heel veel leuke ‘extra’ plaatjes in. 



Hier zie je het tasje van de zijkant. Door de vouw in het midden kun je het tasje plat in een enveloppe versturen.


Aan de achterkant van het tasje heb ik een hengsel gemaakt van een strook tule. 


Aan het hengsel heb ik een paar parels geregen.


Zo ziet het tasje er uit als je hem 'open maakt'. 



Uit het stansblok heb ik twee kaarten gehaald en die als binnenkant verwerkt. Zo zie je dat het stansblok dus niet alleen voor kaarten gebruikt hoeft te worden!





Bedankt voor het kijken!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel:

Studio Light - So Spring - Paperpad PPSS76 Studio Light - Stansblok A4 - nr 63 So Spring Joy! Crafts - Kraft papier A4 Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue Ultrafine tip - Glue applicator (2 stuks) Vaessen Creative - Papiersnijder + riller - 30,5x15,2cm - 12x6Stansmal - Crealies - Crea-nest-Lies XXL - 53 Scalloped Circles

3 opmerkingen:

Ela zei

Leuk tasje heb je gemaakt in mooie kleurtjes. Ook de inhoud is prachtig! Groetjes Ela

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuk tasje!! Groetjes Betha

Coby van der Kooi zei

Super leuk