Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 23 november 2019

Mixed Media Kerst Spiegel



Hoi allemaal, 
Ik weet dat iedereen nog in de Sinterklaas stemming is maar ik ben al weken in de kerststemming. 
De boom staat er alweer twee weken...lol.
Beetje vroeg maar ach.


Ik ging dus ook lekker aan de slag met wat kerstigs en maakte deze spiegel. 
In de video zie je precies hoe, maar in de post zal ik je nog wat extra foto's laten zien. 





Zie je die toffe gloed op het chipboard?
Dat is een combinatie van Lindy's Embossing Poeder en Ultra thick embossing enamel, maar je kunt ook een andere toffe glossy embossing poeder gebruiken. Werk dan gewoon in wat meer laagjes en je krijgt hetzelfde effect. 

Bekijk de video om meer te zien van de materialen die ik heb gebruikt. 
En als je nog vragen hebt stel ze gerust :).

Fijne kerst! :p


2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Ela zei

Prachtig sfeervol! Hier nog geen boom, moet echt nog in de sfeer komen. Maar na de Sint komt ie er wel in. Groetjes Ela