Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 4 november 2019

FacebookLIVE met Cindy



Hoi allemaal 😀
Het is alweer november! Afgelopen vrijdag werd ik alweer 32 en ik vind de tijd echt bizar snel gaan.
Het was ook alweer zo lang geleden dat ik een live uitzending had gedaan dus dat heb ik gisteren ook weer eens geplanned.
Dit keer werkte ik met het toffe tissue paper van Finnabair en combineerde het met Lindy's Gang sprays en Finnabair mediums.

Heb je de uitzending nog niet gezien of wil je hem nog eens terug kijken?
Bekijk hem hieronder of volg de link naar ons YouTube kanaal 😁.
Daar vind je ook een link naar alle gebruikte materialen.



Een hele fijne dag verder!


6 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Hellen zei

Gaaf gedaan Cindy nog van harte gefeliciteerd he.

yanmaneee zei

golden goose outlet
christian louboutin shoes
retro jordans
canada goose
hermes
coach outlet
off white jordan 1
ferragamo belt
louboutin
coach outlet

neesa zei

Visit This Link look at this now link imp source view publisher site browse around this website

Anoniem zei

basics Continue Reading anonymous you can try this out Continued weblink

neepsa zei

replica ysl bags australia replica hermes i9p61q8i19 replica bags ru replica bags wholesale read this o8f54e1b82 zeal replica bags reviews replica bags and shoes a knockout post m5s56v2a24 replica bags prada