Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 17 augustus 2023

Even voorstellen - Elske


 

Hallo allemaal.

 

Ik ben Elske Oosterman en ben 39 jaar oud.

Samen met mijn man en onze drie poezen wonen wij in Enter.

Een dorpje naast Rijssen, dus dichtbij onze snoepwinkel.

Van oorsprong komen wij uit het westen van het land,

maar sinds november wonen wij in Enter.

Elke dag genieten van de rust en ruimte in de natuur.

 

Mijn grootste hobby is creatief bezig zijn.

Dit doe ik al vanaf jongs af aan.

Ik vindt het heerlijk om bezig te zijn met papier en al

het moois waar ik dat mee combineer.

Mijn grote favoriet zijn toch wel de postzegels die ik

eigenlijk overal op gebruik.

Maar ook het heerlijk kliederen met alcohol inkt, wax`s en sprays

vindt ik ook echt super om te doen.

 

Naast dat ik veel tijd aan mijn hobby besteed werk ik

vijf middagen op de naschoolseopvang op de boerderij.

Een droombaan waar ik elke dag van geniet.

Lekker op de fiets naar het werk door de prachtige natuur.

 

Ik vindt het leuk dat ik mijn creaties met jullie mag gaan delen

en jullie mag gaan inspireren.

 

Creatieve groetjes Elske

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel veel plezier en succes gewenst. Groetjes Betha

Anoniem zei

Veel succes en plezier met je nieuwe job, benieuwd wat je allemaal gaat maken