Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 2 augustus 2023

Tag met Pronty - Romantic collectie

 Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze Tag.
Gemaakt met de producten van Pronty - Romantic serie.

Ik had toevallig nog een Tag liggen die ik ooit uit een kartonnen doos gesneden had.
Deze eerst in de witte gesso gezet anders trekt de spray er gelijk in
en de kleur komt dan niet tot zijn recht.

Hierna heb ik met een Pronty mask stencil Texture paste van Cadence aangebracht.

Hierover gesprayd met Mist spray en gewone spray van Lavinia.
Deze heeft enorm veel pigment.

Hierna chipboard genomen van Pronty.
De hexagon chipboard heb ik beplakt met Design papier.
Gestempeld met een script stempel van JMA.
De randen bewerkt met Cadence Hybride metallic verf (bronzen kleur).

De bloemen heb ik met Cadence Rusty Patina verf bewerkt.
De kleuren Schimmel groen en Patina groen.
Het hart weer met de metallic verf.
Een bloemetje erop van Little Birdie.

De steel (ook van chipboard) eerst in de witte gesso 
en gesprayd met Lavinia spray.
Dit was toch te fel na mijn zin, dan nog maar wat witte gesso
dunnetjes erover. Daarna is het perfect! 
En weer de randen met de Cadence metallic verf.
Zo ook de randen van de Tag zelf met deze metallic verf gedaan.

Mmm, ik vond het zelf nog niet af.
Daarom nog wat karton weggehaald in twee hoeken
en opnieuw op kleur gebracht.

Glitter steentjes van Pinkfresh Studio erbij op.
Teksten uit een stickerboekje van Jenine's Mindful Art.
Past er perfect bij qua kleur en teksten.
Ook nog tickets van 49and Market erbij geplakt.

Een echt Mixed Media projectje. 

Dankjewel voor het langs komen.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen