Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 20 augustus 2023

Memorydex challenge week 8; Bee Happy

    Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze Memorydex kaartjes.
Er is momenteel een Zomerchallenge aan de gang op FaceBook
in de groep Create it with HobbyVision.
We zitten inmiddels in week 8 met als thema;
"Bee Happy"



Voor deze memorydex kaartjes heb ik stansmal JMA-ES-CD142
genomen, maar alleen het middelgedeelte.
De rest dus weg gesneden.
Dit gestanst uit zwart smooth karton.

De tweede kleinere formaat 
heb ik uit 200grams watercolor papier gestanst.
Daarna kon het op kleur brengen beginnen.
Hiervoor heb ik Distress Oxide inkt pads genomen. 
De kleuren Spiced Marmalade, Fossilized Amber, Scattered Straw,
Rusty Hinge, Vintage Photo en Gathered Twigs.
Ik ben met de gele kleuren begonnen.
Door op een craftsheet wat Distress oxide inkt te doen,
 wat water erop gesprayd en hierin het watercolor papier in deppen.
Ik heb er soms ook doorheen geveegd zeg maar.
Dit heb ik net zo lang gedaan totdat ik tevreden en blij was met de kleuren.
Af en toe heb ik tussendoor gedroogd met de heattool.

Bij deze JMA stans (JMA-ES-CD142) zitten ook extra stansjes bij.
Zoals eentje die een open werkje maakt.
Ik heb niet alle losse stukjes eruit gehaald na het stansen, 
dit geeft juist een extra leuk effect.

Daarna gestempeld met de stempels van ook weer Jenine's Mindful Art.
Art.nr. JMA-FOF-STAMP422 en 423.
De papieren bijtjes zijn van Tim Holtz - Idea Ology 
#TH94049 en #TH94051.

De randen beïnkt met Distress inkt  kleur Black Soot.
De tekst letters Bee Happy uit JMA stickerboekjes.

Dankjewel voor het langs komen.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.

 


Geen opmerkingen: