Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 11 augustus 2023

Garden Snail

 Hallo allemaal,

Hier weer een blogpost van mij.

Voor deze kaart heb ik me laten inspireren door 1 van de kaarten die ook als voorbeeld bij de gebruikte stempel in de webshop staan afgebeeld. 


Met Memento Danuble Blue een licht blauwe kaart bewerkt met behulp van een stencil van 13Art.
Her en der op de kaart nog wat afdrukjes met een Studio Light stempelset gemaakt met Memento London Fog.


Op een stukje craft cardstock druk je de stempel af met Versfine Onyx Black.


De afdruk inkleuren met (Polychromos) kleurpotloden.

Het vlindertje nog een keer extra afgedrukt, ingekleurd en daarna op de kaart geplakt.


Het randje van de craft kaart gesneden met de Deckle Guillotine Cutter van Tim Holtz.

De randjes van beide kaarten met inkt bewerken.

Een paar takjes gestanst uit licht blauwe cardstock, en uit craft, deze op de craft kaart geplakt.


De craft kaart met foam tape op de licht blauwe kaart plakken en deze matten op craft cardstock.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart heb kunnen inspireren.

Bedankt voor je bezoek op ons blog en tot de volgende keer.

Lieve groetjes,
Grietje Peters

Als je op onderstaande foto's klikt kom je rechtstreeks bij het desbetreffende product in de webshop.