Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 26 augustus 2023

Memorydex challenge week 9; Take a picture

  Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met dit Memorydex kaartje.
Er is momenteel een Zomerchallenge aan de gang op FaceBook
in de groep Create it with HobbyVision.
We zitten inmiddels aan de laatste week 9 met als thema;
"Take a picture"


Voor dit Memorydex kaartje heb ik de stans mal van Vaessen genomen.
(art.nr. 3624-701)
Hierop weer twee Design papier formaten van de andere twee stansen uit deze stans set.
Het design papier komt uit de DIY Block Vintage Roses van Studiolight.
(art. nr. SL-ES-DCB44)
Op de bovenste design papier vel heb ik Distress Oxide inkt
kleur Victorian Velvet aangebracht met de Mask stencil
van Jenine's Mindful Art JMA-RM-MASK219.
Dit zijn kleine ATC mask stencils,
ideaal om op kleine werkjes te verwerken.

De plaatjes komen ook uit deze DIY Block van StudioLight.
Dit oud model fotocamera zit daar ook in.
Tip; in de New Awakening collectie van JMA zitten meerderen van dit soort camera's.
(mocht je deze in huis hebben...)

Deze camera heb ik verhoogd opgeplakt.
Daaronder heb ik de filmstrip al golvend eronder geplakt.
Deze stans behoord tot de stans set JMA-RM-CD573.
Alle plaatjes en randen van het Design papier/papier 
beïnkt met mijn favoriete Distress inkt kleur; Vintage Photo.
De tekst "Smile" is van DDBD Sticker art 491.200.018.

Doe je gezellig mee?
Je kan al de 9 opdrachten in desbetreffende fotoalbum plaatsen in de FB groep van
Create it with HobbyVision, wel uiterlijk 3 september.
Zo maak je kans op een leuke prijs.

Dankjewel voor het langs komen.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.