Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 27 augustus 2023

Memorydex challenge week 9: Take a picture.

 Take a picture.

Memorydex challenge week 9.



Hoi allemaal!
Alweer de laatste week van de challenge, ik hoop dat jullie ook zo hebben genoten van deze opdracht als ik. Ik heb voor deze opdracht in dezelfde stijl doorgegaan als mijn vorige kaartjes.


De basis is dezelfde als mijn vorige kaartjes. De stencil en de pons van Vaessen Creative. Vond het leuk in hetzelfde thema en stijl te blijven. Het papier is van Crafters Companion.

 


De foto frames zijn uit een set van Craftlab, waarvan ik 2 kleintjes en 1 grote ga gebruiken. Met het grote frame ga ik een shaker maken. Het achtergrond papier als het gekleurd papier is van Craftlab en Studio light. De blokjes zijn super handig er zit altijd een bijpassend kleurtje in.


Wie kan deze schattige konijntjes weerstaan? Deze zijn van de Sweet Stories colletie en deze zijn ingekleurd met copic markers.


Als achtergrond in de shaker heb ik deze stencil van Sweet stories gebruikt. De basis is met Distress Squeezed lemonade daarna het stencil erop gelegd en nog een laagje met Wild honey. 



De camera en filmstrip zijn stansen van ECD. Let vooral goed op als je een spinner hebt dat er niets hindert als je kaartjes wat uitsteken. Zo heb ik er een grappig tafereeltje van gemaak met de konijntjes. De extra accenten zijn aangebracht met een witte gel pen en 3D glossy effect van studio light.
We zijn natuurlijk super benieuwd naar jullie creaties van de afgelopen weken!
Veel knutselplezier!

Als je interesse hebt in een artikel klik dan op het fotootje.



Heidi Swapp - Memorydex Spinner - Pink Vaessen Creative - Randpons - Rolodex Hole Studio Light - JMA Collection Essentials - Mask Stencil - Basic Memorydex Crafter’s Companion - White Multi-Purpose Stamp Cardstock - A4 / 60 vel Studio Light - Sweet Stories Spring - Stamp & Cutting Die - Bunny GardenStudio Light - Sweet Stories Summer - Mask Stencil - SunrayStudio Light - Sweet Stories Spring - Stamp & Cutting Die - Tea PartyStudio Light - Essentials - Paperpad - Double Sided Unicolor - Vintage SpringStudio Light - Creative Craftlab - Essentials - Cutting Die - Borderz GrassStudio Light - Creative Craftlab - Friendz -  Paperpad - Fruity GardenElizabeth Craft Designs - Planner Filmstrip

1 opmerking: