Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 23 januari 2019

Live uitzending Pop-Up kaart

Hallo allemaal,

Hebben jullie ook gezellig meegekeken of mee gedaan met de live uitzending?
Ik heb het in elk geval weer met plezier voor jullie uitgewerkt.
Deze keer had ik een pop up kaart, die best makkelijk te maken is.

En zoals ik had beloofd, ook dit keer weer een geschreven uitleg,
Allereerst zal ik het even laten zien wat het geworden is.

Als de kaart open is, dan is er in het midden een verhoogd deel te voorschijn gekomen.
Dit heb ik beplakt met het mooie georgia blues van Prima Marketing.

Hier nog even een vooraanzicht als hij helemaal open is geklapt.

En de voorkant van de kaart. Alle designpapier komt uit het paperpad, maar er zijn ook losse vellen van deze prachtige serie.

Dan de beschrijving:

De benodigdheden:
Cardstock of Kraft van 3 x 13 cm ( 2 x )
Cardstock of Kraft van 30 x 15 cm
Cardstock of Kraft van 12  x 11,5 cm ( 2 x )
Cardstock of Kraft  van 9.5 cm x 12 cm ( 2 x )
Cardstock of kraft Cirkel van 12 cm doorsnee
Designpapier 14.5 x 14,5 cm ( 4 x )
Designpapier 11 x 10,5 cm ( 2 x )
Designpapier van 9 x 11.5 cm ( 2 x )
Designpapier cirkels van 11,5 cm doorsnee
Lintje van ongeveer 40 cm


Ril de twee stroken van 13 cm lang op 3 – 6 – 9 – 12 cm
Plak ze tot twee vierkantjes. 


Plak deze twee vierkantjes met 1 kant aan elkaar vast.



 Leg deze vierkantjes even op zij.
Neem de kaart van 30 x 15 cm en vouw deze tot een dubbele kaart van 15 x 15 cm
Plak nu  2 delen designpapier van 14,5 x 14,5 cm aan de buitenkanten van de kaart.
LET EVEN OP, DE BINNENKANT MOET BIJ JULLIE HELEMAAL BEPLAKT ZIJN EN NIET ZOALS OP DE ONDERSTAANDE FOTO HALF ;)


Neem nu de twee delen van 12 x  11,5 cm. Pons aan beide delen aan 1 kant een leuk rand. Deze rand is dan 11.5 cm lang  Plak nu deze twee delen in de kaart. Maar dit worden pockets dus je plak 3 randen vast en de sierrand laat je open. Plak deze bijna tegen de middenvouw van de kaart.
Plak hierop designpapier van 11 cm x 10,5 cm
Neem twee stroken cardstock/Kraft  van 9.5 cm x 12 cm en  voorzie ze van designpapier van 9 x 11.5 cm en schuif ze in de pockets.


Nu nemen we de vierkantjes die we als eerst gemaakt hebben.
Deze plakken we in het midden vast. Hiervoor vouw je de vierkantjes plat, doe lijm op twee delen en plak het tussen de kaart zodat als je de kaart open doet hij weer op komt staan.



Je doet dus lijm op de twee vierkanten die ik met de pijltjes aanwijs.



Dan ziet het er zo uit.
Nu nemen we de cirkel van 12 cm en vouwen deze dubbel.
Deze cirkel plakken we nu op het vierkantjes deel. De vouw van de cirkel komt in de vouw van de vierkantjes.
Neem de cirkel van designpapier en vouw ook deze dubbel en plak hem op de cardstock cirkel.
Plak een lintje in het midden aan de voor en achterkant om de kaart te sluiten
Plak designpapier van 14,5 x 14,5 cm op de voor en achterkant van de kaart en
 versier het naar eigen idee verder


En wil je de live uitzending nog een keer bekijken, dat kan op ons YouTube kanaal van HobbyVision:


En alle materialen die ik gebruikt heb, kan je hier vinden:


Veel plezier met dit patroon !!



6 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Moet nog terugkijken, maar alvast reuze bedankt voor de uitleg en beschrijving. Prachtige kaart! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Ziet er super leuk uit. Wil idd eerst even de uitzending terugkijken. Maar lief van je dat je de beschrijving zo makkelijk hebt neergezet. Dank je wel

Gina Bloyaert zei

Hallo,
Reuze bedankt om toch iedere keer na jullie werkdag nog een heel verzorgde tutorial met ons te delen en ook te antwoorden op al onze vragen.
Ook na de live uitzending, alles over te zetten op YouTube en dan op de blog alles netjes de gehele tutorial uit te schrijven en foto’s op te zetten om het ons nog duidelijker te maken.
Wilde dit even delen mag ook wel eens vermeld worden naar jullie toe en ik niet alleen apprecier dit en zijn nog heel veel dames die apprecieren wat jullie doen voor jullie clientèel.💐
Spijtig dat ik nooit eens naar de winkel kan komen ivb mijn ziekte om jullie toch wel allemaal eens te ontmoeten😔
Mvg gina België

sanpiseth40 zei

I see your blog daily, it is crispy to study.
Your blog is very useful for me & i like so much...
Thanks for sharing the good information!
ดูหนังออนไลน์

Elly vv zei

Hoi,ik vroeg me af waar ik die doorzichtige plaatjes kan vinden😊

Cards made by Patricia zei

Bedankt Janet voor het patroon van deze leuke kaart en de duidelijk uitleg in het filmpje op YouTube. Ik heb hem ook gemaakt en staat op mijn blog.

https://cardsmadebyp.blogspot.com/2019/02/van-harte.html

Groetjes,
Patricia